Dr. Oz: Proteinele te ajuta sa-ti mentii greutatea

Controleaza greutatea ta si lupta impotriva diferitelor boli, cum ar fi boli de inima si diabet, cu ajutorul dietei bogate in proteine.

Daca esti de parere ca friptura sau ouale sunt nepotrivite pentru tine, mai gandeste-te. De fapt, aceste alimente bogate in proteine te pot ajuta sa slabesti si sa lupti impotriva diverselor boli. Proteinele sunt esentiale pentru un metabolism fara probleme. Dar, consumul gresit de proteine sau cantitatea gresita, ar putea afecta sanatatea ta.
Daca ai o dieta bogata in proteine asigura-te ca stii cand trebuie sa le consumi, si in ce cantitati.

surse proteine

Dr. Oz ne spune ce proteine trebuie sa mancam

Proteinele de origine animala sunt cel mai bine asimilate de organismul tau. Cu toate acestea, nucile, fasolea, legumele si lactatele sunt optiuni excelente, in special pentru vegetarieni, dar si pentru orice regim alimentar echilibrat.

Cele mai bogate surse de proteine, cand ne referim la alte alimente decat carnea, sunt: nucile, migdalele, caju, arahidele, untul de arahide. Nici fasolea, lintea, fasolea neagra si nautul nu se lasa mai prejos. Iaurtul gresesc ramane o optiune sanatoasa avand 23 grame de proteine/ceasca.

Cat de mute proteine trebuie sa consumi.
Este recomandat sa mananci cinci sau sase portii de proteine pe zi.
– proteine animale: un ou, o friptura slaba la gratar, sau peste slab (o friptura de marimea palmei)
– fructe cu coaja lemnoasa: un pumn de nuci, migdale, caju
– fasole/legume: 1/2 ceasca
– iaurt: o cana de iaurt grecesc. Opreste-te la o portie de lactate pe zi pentru a evita efectele negative cum ar fi : balonare sau inflamatie.

Mananca o portie de proteine la fiecare masa si doua gustari bogate in proteine. Este deosebit de important sa incepi ziua cu proteine, pentru a-ti pune metabolismul in miscare, pentru a arde calorii eficient tot restul zilei. Consumul de proteine la interval de doua trei ore, in cantitati mici, este mai avanatajos decat consumul unei portii mari de proteine. Acestea se vor absorbi mai bine, mancate des si in cantitati mici.

Este importat sa ai o dieta bogata in proteine, scazuta in grasimi si bogata in fructe si legume. Proteinele ne ofera echilibru. Unele studii au sugerat ca o dieta prea bogata in proteine animala ar scurta viata sau contribuie la formarea bolii. Astfel, incearca sa ai un regim echilibrat cand vine vorba de proteina animala. Nu trebuie sa consumi la fiecare masa proteina animala. Apeleaza la sursele de proteine non-animale care sunt bogate in fibre, si alti nutrienti ce sprijina sistemul imunitar si stabilizeaza zaharul din sange.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *