Spinning – motive bune pentru a-l practica

Cand este vorba de miscare, unul dintre principalele secrete pentru a obtine cele mai bune rezultate este sa alegi o activitate fizica ce iti ofera in plus, pe langa beneficiile aduse organismului, si placere.

Vestea buna este ca in prezent exista o varietate de activitati pentru a multumi pe toata lumea.
Printre aceste activitati se numara si spinningul. El si-a atras in ultimul timp tot mai multi sustinatori.

spinning

Ce este spinningul?

Specialistii scot in evidenta faptul ca spinningul este un mod de fitness care imbina mersul pe bicicleta in stationare si muzica.
Un punct forte al spinningului este ca elevii pot controla intensitatea. La fel ca pe biciclete, ai posibilitatea de a schimba viteza si de a ridica trunchiul (ghidonul permitand diferite niveluri de prindere).

Beneficiile spinningului:
– principalul avantaj al spinningului este ca arde un numar mare de calorii. Poti arde intre 400 si 800 de calorii pe ora, in functie de caracteristicile practicantului si intensitatea cu care este exercitat;
– spinningul imbunatateste capacitatea cardiovasculara;
– imbunatateste tonusul picioarelor si al bratelor;
– este un exercitiu distractiv si prin natura muzicii pe care o alegi.

Importanta muzicii in spinning
Alegerea unei melodii pe care sa realizezi exercitiile, ofera o intensitate de referinta.
In plus melodia poate avea efect motivational puternic

Cine poate practica spinningul
Oricine poate merge la spinning. Intensitata poate fi individualizata. Cu toate acestea, cel mai bine este ca inaintea unei noi activitati fizice pe care vrei sa o incepi sa discuti cu un medic.

Care ore de spinning poti face pe saptamana?
Poti practica spinningul in fiecare zi, respectand o zi de odihna pe saptamana.

Daca orele tale de spinning sunt foarte intense atunci nu este recomandat sa practici zilnic. Te poate epuiza.

Sfaturi importante pentru practicarea spinningului
– inante de a incepe pedalatul, regreaza inaltimea scaunui si a ghidonului biciciletei;
– pastreaza la indemana un prosop pentru a preveni transpiratia si alunecarea mainior pe ghidon;
– tine aproape o sticla de apa pentru a te hidrata in timpul orei;
– fa spinning cu o anumita frecventa pentru ca ritmul tau cardiac sa se regleze si sa arzi grasimea nedorita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *