Fa-ti diminetile frumoase si usoare

Daca iti este greu dimineata sa te „pui pe picioare” si tot ce faci este sa te stresezi iar atmosfera este incarcata chiar de la inceputul zilei, urmeaza cateva sfaturi simple si vei reusi cu usurinta sa eviti sau sa depasesti situatiile stresante.

trezirea de dimineata

1. Nu te grabi. Seteaza-ti desteptatorul cu 15 minute mai devreme pentru a nu fi nevoie sa te grabesti intreaga dimineata.

2. Intinde-te chiar inainte de a te ridica din pat. 20 de secunde vor fi sufieciente pentru a te intinde ca o pisica. Ridica mainile, intinde picioarele, intinde degetele de la picioare cum o fac balerinele. La sfarsit, destinde muschii gatului si spatelui,  dupa care te poti ridica din pat. Un astfel de obicei iti va imbunatati circulatia sanguina in intregul corp si iti va asigura tesuturile cu un plus de oxigen.

3. Incepe ziua cu o respiratie proaspata.

4. Fa un dus caldut si revigorant.

5. Asigura-ti o zi mai putin stresanta folosind cu partenerul, sau ceilalti membrii ai familiei bai diferite. Baia ar trebui sa fie un teritoriu pentru o singura persoana.

6. Bea un pahar cu apa pe stomacul gol. Apa te ajuta la purificarea si hitratarea organismului.

7. Asculta timp de 10 minute muzica sau mediteaza. Aceste doua lucruri permit gandirii creative ce se activeaza in timpul somnului sa ia forme concrete ziua.

8. Fa gimnastica timp de maximum 30 de minute. O saptamana de exercitii de dimineata si sportul va deveni o rutina. Plus la toate, endorfinele produse in timpul sportului de dimineata te vor tine tonificata intreaga zi.

9. Hotaraste de cu seara ce vei purta a doua zi pentru evitarea stresului legat de „cu ce ma imbrac azi”

10. Tine langa o usa o cutie in care sa pui lucrurile pe care nu le gasesti de obicei dimineata: cheile de la masina sau de la apartament, facturile etc. Vei scapa de stresul de a cauta ceva in ultimul minut.

Buna dimineata!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *