Exercitii pentru calmarea durerilor de spate

Durerile de spate pot fi cauze ale posturii incorecte, obezitatii, lipsei de activitate sau chiar a fumatului.

Durerile de spate pot incepe usor, apoi se pot agrava. Durerile de spate apar cel mai des dimineata, cedand dupa ce persoana incepe sa mearga pe jos, si pot afecta oameni de toate grupele de varsta.

3 exercitii care calmeaza durerile de spate:

1. Culca-te pe spate cu picioarele indoite si talpa fixata in podea. Fa miscare numai in regiunea lombara, fara a ridica soldurile de pe podea. In timp ce inhalezi, ridica spatele de pe podea, la expirare lasa spatele pe podea. Acest exercitiu va ajuta la eliberarea tensiuni pelviene si lombare.
Fa serii de cate 8 repetari, cu pauze intre ele.

exercitii spateexercitii spate

2. Aseaza-te cu spatele pe podea, si atunci cand expiri trage genunghii la piept, cand inspiri indeparteaza picioarele de tine, dar fara sa se intoarca pe podea. Acest exercitiu ajuta la calmarea durerilor de spate.

exercitii pentru spate exercitii pentru spate

3. Stai confortabil in sezut cu picioarele incrucisate. Ridica bratul drept, si trage cu mana stanga cotul drept. Mana va atinge partea superioara a spatelui. Concentraza-te asupra respiratiei, apoi schimba bratul.exercitii spateexercitii spate

Cum previi durerile de spate

Pentru prevenirea durerilor de spate trebuie sa ai grija zi de zi de:

– pozitia de stationare, felul in care mergi;
– mentinerea unui regim alimentar sanatos, care sa te ajute sa nu depasesti greutatea ideala;
– practicarea activitatilor fizice regulate. Cele mai multe exerciti din yoga previn durerile de spate. Pe langa acestea, inotul, aerobicul, culturismul sunt activitati indicate pentru a preveni durerile de spate.
– alege un scaun potrivit pentru programul de lucru;
– dormi pe o saltea in stare buna;
– alege o pozitie confortabila de somn;
– cand conduci stai cat mai aproape de volan, si tine genunghii usor mai ridicati decat soldurile;
– renunta la fumat. Fumatul este una din cauzele durerilor de sptate.

In cele din urma, daca durerile de spate persista, nu ezita sa ceri ajutor medical. Medicul iti poate indica cea mai buna forma de tratament si exercitii pentru durerile de spate.

foto: dicasdemulher.com.br

Ultimele comentarii
  1. Cristina
    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *