Dieta pentru scaderea colesterolului marit

Colesterol mare? Afla ce trebuie sa mananci pentru a lupta impotriva colesterolului crescut.

Colesterolul este un nutrient important pentru organism, dar devine un pericol pentru sanatate atunci cand nivelurile sunt peste limita indicata de specialisti. Lupta impotriva colesterolului ridicat, o poti duce cu ajutorul alimentelor corespunzatoare.

Ce trebuie sa mananci pentru a-ti scadea colesterolul?

colesterol marit

Produsele alimentare de origine animala au o cantitate mare de grasimi saturate si aduc organismului o cantitate mare de colesterol. Pentru a controla nivelul de colesterol din organism, alege versiuni cu continut redus de grasimi. Inlocuieste branza galbena cu branzeturile albe. Evita consumul de unt, galbenus de ou si untura.

Carnea rosie are o cantitate mai mare de colesterol decat carnea alba. Cu toate acestea, nu inseamna ca aceasta din urma poate fi consumata in voie. Carnea trebuie inclusa in meniu cu moderatie. Inainte de a fi gatia, elimina grasimea vizibila. La carnea de pasare elimina pielea.

Fibrele ajuta la absorbtia de grasimii din organism, ajutand la reducerea nivelului de colesterol din sange. Consuma fibre sub forma de fructe, legume crude si cereale.

Foloseste ulei de masline in locul uleiul tau traditional. El ajuta la reducerea colesterolului din sange. Pregateste alimentele la cuptor sau la aburi si evita prajelile.

In plus, fata de adoptarea acestor obiceiuri alimentare sanatoase, opteaza pentru miscare fizica. O dieta echilibrata si exercitiul fizic fac diferenta in ceea ce priveste colesterolul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *