Conserve de care trebuie sa te feresti

Rosiile, mazarea si porumbul din conserva ar trebui consumate cu moderatie, sau inlocuite cu versiuni naturale.

Multi oameni apeleaza din comoditate la conserve. Dar, adevarul este ca multe dintre aceste alimente la conserva nu sunt sanatoase. Cutiile conservelor contin o substanta numita bisfenol A, ce poate crea probleme de sanatate cum ar fi boli cardiace, cancer, diabet si altele.

Iata o lista cu alimentele la conserva ce trebuie evitate:

1. Conserve de fructe

conserva ananas
Fructele sunt surse excelente surse de fibre, vitamine si minerale. Cu toate acestea, trebuie evitat consumul de fructe la conserva, cum ar fi: piersici, ananas, si altele.
Conservele de fructe sunt pline de zahar, astfel este crescut nivelul energetic al fructului, provocand ridicarea glucozei din sange, si cresterea tesutului adipos.

Inlocuieste piersicile la conserva= 100 kcal (100g) cu piersici proaspete = 36kcal (100g)

2. Conserva de rosii

rosii conserva
Cu toate ca exista o protectie pentru ca produsele sa nu intre in contact cu ambalajul de metal, acesta tot isi risipeste efectele nocive. Rosiile decojite si conservate au in compozitie acid citric, care face sa creasca valorile bisfenolului din ambalaje, astfel rosiile la conserva devin periculoase pentru sanatate.

3. Conserva de fasole

conserva fasole
Fasolea este o buna sursa de fibre si proteine vegetale. Evita conservele de fasole deoarece acestea contin mari cantitati de sare si conservanti, dar si bisfenol, provenit de la ambalajul de metal.

4. Conserva de mazare

conserva mazare
Evita conservele de mazare deoarece contin o cantitate mare de sodiu. Sodiul in cantitati mari aduce modificari ale tensiunii arteriale, creste retentia de lichide, umfla picioarele, si acestea sunt doar cateva simtome daunatoare pentru sanatate.

5. Conserva de porumb

conserva porumb
La fel ca si mazarea, porumbul trebuie sa fie evitat a se consuma la conserva. El contine o cantitate mare de sodiu ce dauneaza sanatatii.

6. Conserva de carne

carne conserva

Conservele de carne trebuie evitate deoarece acestea contin cantitati ridicate de grasimi, in special saturate, si mult sodiu.
In plus conservele de carne contin conservanti, ce pot induce cancerul.

7. Supa instant

supa
Supele instant contin cantitati semnificative de sodiu si cantitati nesemnificative de fibre, de aceea cel mai bine este sa nu le incluzi in dieta ta.

8. Suc la cutie

suc cutie
Sucurile la cutie trebuie consumate cu moderatie datorita prezentei bisfenolului A. Acesta aduce probleme de sanatate. Mai mult decat atat, acestea sunt bogate in zahar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *