5 alimente ideale pentru o cina usoara care nu ingrasa

Exista o vorba care spune „ia micul dejun ca un rege, pranzul ca un domn si cina ca un cersetor„. Pe scurt, micul dejun trebuie sa fie cea mai importanta masa a zilei pentru a-ti furniza energia necesara intregii zile.

In schimb, cina trebuie sa fie cat mai usoara, deoarece in timpul somnului nu vei consuma prea multa energie, sau cel putin nu la fel de multa ca atunci cand esti activa.alimente cina

Uneori este mai greu sa gasim retete usoare pentru cina. Asa ca, va prezentam cateva alimente usoare pe care le puteti manca fara grija inainte de culcare. Ele nu ingrasa.

Salata verde este ideala pentru cina. Proaspata, usoara si cu preparare rapida, te va ajuta sa iti potolesti foamea, fara a exista riscul de a lua in greutate.

Legumele sunt baza pentru toate salatele si sunt sinonime cu o masa usoara. Legumele pot fi preparate in diferite feluri, nu numai in salate. Gaseste retete care se prepara usor si include legumele in masa ta de seara.

Clatitele pot fi consumate seara, cu conditia sa nu fie multe si sa fie combinate cu legume, sau orice aliment sanatos. Nu aduga clatitelor consumate la cina, dulceturi sau ciocolata. Gaseste varianta cea mai sanatoasa de clatite, si acestea pot fi consumate fara grija seara.

Fructele pot fi desertul perfect inainte de a merge la culcare. De asemenea, le poti include in salate si servi ca desert sau pur si simplu ca masa de seara.

Cele mai sanatoase fructe sunt:

– kiwi – acesta are de 2 ori mai multa vitamina C fata de portocale, mai multe fibre decat merele, si mai mult potasiu decat bananele, ceea ce le face benefice impotriva bolilor de inima, a bolilor respiratorii, a accidentului vascular cerebral si cancer.

– ciresele –  au proprietati antivirale si antibacteriene. Sunt excelente pentru a reduce riscul de boli cardiovasculare. Aliment excelent pentru a calma durerea, actionand ca antiinflamatoare naturale.

– bananele – contin potasiu si fier in cantitati mari. Ajuta la pierdea in greutate.

– merele – previn colesterolul crescut, indeparteaza toxinele din ficat , ajuta sistemul imunitar.

Ce mai astepti sa pui in aplicare aceste sfaturi sanatoase? Aminteste-ti ca cina trebuie sa fie usoara, fara alimente prajite, fara grasimi si dulciuri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *