4 alimente care te scapa de balonare

Balonarea este senzatia de plenitutine si umflarea abdomenului. Acest sentiment nu numai ca este incomod fizic, ci poate afecta si starea de spirit si stima de sine. Deci, cum o putem opri?

Cu totii avem asemenea momente neplacute, insa acestea pot disparea odata cu modificarea catorva obiceiuri alimentare. Cateva alimente te pot ajuta in tratarea balonarii si obtinerea unui stomac plat:

balonare

Orez (carbohidrati pe deplin digerati). Unele alimente sunt digerate greu, ceea ce implica formarea de gaze. Orezul este complet digerat de intestinul subtire, reducand formarea gazelor in intestin.

Banana (potasiu). Balonarea nu este intodeauna legata de gaze. Aportul ridicat de sodiu poate fi vina balonarii. Sodiul atrage si retine apa in organism. Potasiul continut de banana poate contracara efectele sodiului.

Iaurt (probiotice). Culturile lactice din iaurt ajuta digestia ta. Consuma in mod regulat iaurt ce contine culturi lactice, si digestia ta va fi imbunatatita. Opteaza pentru iaurtul sarac in grasimi, in forma simpla.

Ceai de plante (antiseptice). Cercetatorii au constatat ca menta actioneaza impotriva durerii de stomac, si calmeaza inflamatia. Pentru relaxarea tractului digestiv bea un ceai de menta.

Castravete (diuretic natural). Esti balonata? Castravetele va ajuta la aplatizarea stomacului tau. Cu un continut ridicat de apa si bogat in fibr, acesta leguma ajuta la o urinare frecventa, facandu-te sa te simti subtire.

Tine minte! Alimentele afecteaza organismul in diferite moduri. Daca esti ingrijorata cu privire la balonarea frecventa, incearca sa tii un jurnal alimentar pentru a identifica produsele alimentare ce trebuie evitate. Balonarea ocazionala este normala, insa balonarea cronica inseamna ca te confrunti cu o problemea de digestie si trebuie sa discuti cu un medic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *