12 alimente bune pentru sanatatea ochilor

Pentru sanatatea ochilor este indicat sa consumi frecvent vitaminele A, E si omega3. Grija pentru sanatatea ochilor tai implica un regim alimentar sanatos care previne aparitia diferitelor boli ale ochilor

Vitaminele si antioxidantii prezenti in fructe si legume, dar si in uleiurile de peste sunt esentiale pentru sanatatea ochilor. Lipsa vitamielor poate duce la probleme cum ar fi ochi uscati, sensibilitate la lumina, perceptia culorilor diferit si tulburari de vedere.

alimente pentru ochi

Iata lista cu cele mai bune alimente pentru ochii tai. Consum frecvent aceste alimente si problemele de vedere vor intarzia sa apara.

1. Portocalele sunt sursa de carotenoide, iar acestea impiedica problemele legate de vederea culorilor.

2. Morcovul este de asemnea bogat in carotenoide, si este cel mai cunoscut aliment care mentine sanatatea ochilor.

3. Brocoli este un excelent antioxidant. Contine de doua ori mai multe vitamina A si C decat portocala.

4. Capsunile sunt o importanta sursa de vitamina C, bogate in antioxidanti ce lupta impotriva radicalilor liberi.

5. Zmeura si afinele ofera ochilor tai aceleasi beneficii ca si capsuna.

6. Ciresele contin beta-caroten si ajuta la eliminarea tocinelor ce pot dauna ochilor.

7. Usturoiul scade tensiunea arteriala deoarece actioneaza ca dilatator al vaselor de sange. Previne glaucomul.

8. Ceapa are aceleasi functii ca si usturoiul, prevenind glaucomul.

9. Sardinele sunt sursa importanta de omega 3, vitaminele A, B, D si E. De asememea stimuleaza circulatia sangelui contribuind la o buna sanatatea a ochilor.

10. Somonul si codul contribuie la sanatata ochilor tai.

11. Ouale contin in galbenus substante foto-oxidative care ajuta la mentinerea santatii ochilor.

12. Ulei de masline exgtra virgin este bogat in omega 3 si previne deteriorarea sanatati ochilor.

Introdu in almentatia ta fructele rosii si violet, pestele, ouale si uleiul de masline pentru a-ti pastra santatea ochilor!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *