6 trucuri pentru o memorie buna

stimuleaza-ti memoriaIn cazul in care memoria ta nu mai este atat de eficienta, este simplu: schimba-ti obiceiurile de zi cu zi.

Iata de unde iti poti lua resursele necesare pentru o memorie agera:

1. Mananca fructe si legume
Fructele si legumele contin antioxidanti care aduc multiple beneficiile memoriei tale. De asemea ele pot chiar preveni aparitia bolii Alzheimer.

2. Bea cafea
Cofeina contine o substanta ce protejeaza creierul, afirma specialistii.

3. Mananca pudra de cacao
Antioxidantii din pudra de cacao ajuta memoria ta. Adauga o lingurita de pudra de cacao in lapte degresat sau presara-l pe cafea. Ciocolata neagra are de asemenea un continut mare de cacao.

4. Include omega-3 in dieta ta
Mananca 2-3 portii de peste pe saptamana sau ia un supliment alimentar de ulei de peste cu omega 3.

5. Arde caloriile in plus
Un studiu recent a constatat ca adultii in varsta care au ars 300 de calorii pe zi , au avut o reducere de aproape 90 % a declinului mintal, comparativ cu persoanele care nu au facut miscare. Miscarea reprezinta sanatate fizica si mentala.

6. Dormi cel putin sapte ore pe noapte
Sondajele arata ca un somn mai mare 9 ore sau mai mic de 5 ore afecteaza memoria ta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *