Cum sa obtii fericirea in 30 de zile

Uneori valul de ganduri negative ne copleseste si ne face sa credem ca suntem nefericite. Insa fericirea vine intotdeauna din interiorul tau, tu ai puterea de a schimba lucrurile, de a fi fericita.

fericita

Cum poti schimba valul de gandire negativa, cum sa devii un om fericit?

1. Prefa-te ca esti fericita (chiar daca nu esti)
Actiunile exterioare trezesc precese interioare. Cand modifici un obicei, nu o faci pentru ca asa a fost bine, ci pentru ca repercursiunile obiceiului vechi nu au fost satisfacatoare. Ti se poate parea bizar sa actionezi ca si cand ai fi fericita dar tu sa nu simti asta, dar in timp, demonstratiile externe de pozitivitate iti vor influenta starea de spirit.

2. Inlocuieste obiceiul prost cu unul bun
Daca ai o problema cu gustarile nesanatoase, este mai eficient sa inlocuiesti gustarile cu unele sanatoase, decat sa renunti sa la ele definitiv.
De fiecare data cand ai impulsul de a gandi negativ, inlocuieste gandul cu unul pozitiv. Este nefiresc la inceput, insa daca iti vei tine mintea ocupata este mai bine decat sa lasi un loc gol unde se pot infiripa ganduri negative. Acest lucru transforma treptat modelele de gandire.

3. Incearca un feedback pozitiv facial
Te trezesti irascibila? Prefate ca ai o buna dispozitie, saluta-ti familia cu zambetul pe buze. Cel mai adesea iti vor raspunde in aceeasi maniera, si vei incepe sa construiesti o bucla cu feedback pozitiv.

fericire

4. Afirmatii pozitive
Vorbeste cu tine mai mult decat cu oricine altcineva. Modul in care vorbesti cu tine are un impact enorm asupra starii tale. Incepe ziua cu o afirmatie pozitiva cum ar fi „sunt fericita si sanatoasa” sau „sunt in formaa”. Foloseste timpul prezent si nu „voi fi in forma”. Astfel iti poti mobiliza subconstientul pentru a vedea rezultatul dorit. Repeta aceasta afirmatie pozitiva de-a lungul zilei, mai ales cand gandurile negative incearca sa isi faca loc.

5. Hraneste intelepciunea
Ceea ce este in mintea si sufletul nostru aceea vom produce. Alege citatele scriitorului tau preferat si cartile care te motiveaza. Citeste inainte de culcare, acestea vor stabilii ritmul zilei ce urmeaza. Aplica sfaturile din cartile motivationale.

6. Evita influenele negative
Prietenii sau chiar membrii familiei pot declansa sentimente negative. In cele din urma esti singura care poate controla raspunsurile emotionale, asa ca nu da vina pe altii. Reactiile negative iti pot umbri fericirea. Incearca sa limitezi interactiunea cu oamenii care te provoaca si te scurg de energie, daca nu ii poti evita complet.

La inceput, punand aceste sfaturi in practica, ai putea sa te simti superficiala. Dar daca vei persisita in a le face, vei observa o schimbare semnificativa in termen de 20-30 de zile.
Adevarul este ca nu vom eradica in totalitate gandurile negative. Dar prin inlocuirea in mod constant a gandurilor negative cu cele pozitive, vei reusi sa fii mai pozitiva si mai fericita.

foto: blog.fulfillinghappiness.com; byclive.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *