Cum eviti distragerea atentiei la locul de munca

muncaInamicul numarul unu al muncii productive este distragerea atentiei. De multe ori suntem prinsi de ceea ce este mai urgent decat de ceea ce este mai important.

Daca ai probleme cu gestionarea timpului si probleme de concentrare, atunci urmeaza pasii:

1. Planifica-ti spatamana si ziua
Foloseste un calendar, si fa-ti lista cu ceea ce ai de facut pe toata saptaman. Noteaza-ti care sunt prioritatile, dar si in amanunt sarcinile de zi cu zi.

2. Spune-le oamenilor sa te lase singura
Poti sa nu fii atat de directa, insa aminteste-ti ca de fiecare data cand esti intrerupta de catre cineva, iti va trebui de la 2 pana la 15 minute sa-ti reiei treaba.

3. Raspunde imediat
In situatii de inalta presiune oamenii au tendinta de a impinge sarcinile deoparte. Apoi cand revin asupra sarcinii respective petrec mai mult timp pana reiau de unde au ramas. De exemplu, daca citesti un email raspunde imediat. Astfel economisesti timp, nefiind nevoita sa reiei acest mail.

4. Incepe cu sarcinile usoare
Ziua ta lucratoare implica probabil o multitudine de proiecte, mai mari sau mai mici, cu termene lungi sau scurte, intreruperi si surprize. Incepe cu sarcinile pe care le poti realiza rapid pentru a te ajuta sa te simti pe drumul cel bun.

Citeste si: Cum sa devii o buna angajata

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *