10 atitudini esentiale pentru o viata mai buna

Ai grija de sanatatea si sufletul tau, pentru o viata lunga si fericita. Iata ce lucruri din viata ta merita mai multa atentie si daruire :

viata fericita1. Fii mai optimista – Potrivit unui studiu realizat la Universitatea din Pittsburgh, optimistii traiesc mai mult si sunt mai putin predispusi la probleme cardiace.

2. Redu consumul de zahar – Cercetatorii de la Universitatea din Montreal spun ca un consum prea mare de zahar si alimente grase determina modificari chimice la creier, chiar inante de obezitate.

3. Descopera alergiile alimentare – Multe din simptomele suparatorare pe care le avem zi de zi ar putea avea de a face cu ceea ce mancam. Durerile de cap, probleleme cum ar fi gazele la stomac, pot proveni din intolerante alimentare.

4. Controleaza cortizonul – De multe ori suntem preocupate de nivelul de estrogen si progesteron incat uitam de hormonul ce provoaca stres – cortizonul. Daca acesta este la un nivel ridicat, atunci incearca sa-ti schimbi obiceiurile alimentare, si intreapta-te catre un mod de viata mai sanatos si relaxant. Schimbarea este necesara.

5. Petrece mai mult timp cu prietenii – Potrivit psihologilor, pretrecerea timpului cu pritenii reduce nivelul de stres si pastreaza depresia si anxietatea departe de viata ta.

6. Mai multa miscare – Adauga mai multa miscare in viata ta de zi cu zi. Mergi pe jos, pe bicicleta, in drum spre locul de munca. Miscarea, fie ea chiar si 30 de minute pe zi poate ajuta la combaterea presiunii si nivelului ridicat de colestrol.

7. Mergi la doctor – Cel putin o data pe an fa analize si examenele de santate ca: testul Papanicolaou‎, consult la sani, etc..

8. Echilibreaza munca si viata personala – Nu lasa munca pentru viata personala. Evita sa iti iei in plus de lucru pentru acasa. Fiecare lucru la timpul sau. Daca amesteci munca si viata personala vei avea impresia ca muncesti 24 de ore din 24.

9. Invata sa spui NU – Alege tu, ceea ce vrei sa faci, nu incerca sa pari draguta. Te vei umple de responsabilitati si angajamente ce te vor coplesi, stresa.

10. Respecta pentru a fi respectata – Atitudini precum claxonatul in trafic provoaca stres ce este resimtit usor de organism. Fii pozitiva si calma si zilele tale vor fi mai usoare si frumoase.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *