Saritul corzii, slabeste si te binedispune

saritul-corzii (2)Un exercitiu fizic extraordinar este saritul corzii. Putini dintre noi stim ca acest exercitiu pune in functiune mai multe grupe de muschi si ajuta la mentinerea sanatatii psihice si fizice.

Saritul corzii elimina stresul emotional, dezvolta puterea de concentrare si intareste vointa.

Studiile au aratat ca saritura cu coarda ajuta la reducerea bolilor de inima, scade presiunea sangelui, nivelul colesterolului, previne cancerul de colon, depresia si anxietatea, mentinand o greutate sanatoasa.

saritul-corzii10 minite de sarit coarda echivaleaza cu 30 de minute de jogging.
O modalitate simpla pentru a slabi este arderea caloriilor. Saritul corzii aproximativ o ora ajuta la pierderea a 1000 de calorii.

Desi este privit ca o joaca pentru copii, o serie impresionanta de sportivi l-au introdus in rutina zilnica de antrenament, indiferent ca vorbim aici de sprinteri, inotatori, fotbalisti, rugbysti.

Mai multe grupe de muschi, cum ar fi muschii spatelui, piept, umeri si brate sunt implicate pentru a efectua exercitii sarind coarda. Dupa o perioada de practica, vei observa o tonifiere evidenta a musculaturii picioarelor, bratelor, a celei abdominale si chiar a spatelui.

Pe panga faptul ca te ajuta sa salabesti si ss iti tonifici musculatura, saritul corzii te determina sa ai o postura corecta a corpului si iti ofera echilibru si rezistenta fizica.

Atentie! Daca esti incepator, este indicat sa pornesti de la 10 minute de exercitii pe zi , si apoi sa cresti treptat. In cazul in care ai probleme cu articulatiile saritul corzii nu este recomandat.

Citeste si despre beneficiile mersului pe jos

Ultimele comentarii
  1. Oana
    Răspunde

Lasa un comentariu

Adresa dumneavoastra de e-mail nu va fi publicata. Campurile marcate cu rosu sunt obligatorii *