4 obiceiuri vegetariene pe care ar trebui sa le adopti

Obiceiurile vegetariene pot duce la pierderea in greutate, precum si la scaderea riscului de hipertensiune arteriala si diabet zaharat.

Specialistii sunt de parere ca renuntarea la carne aduce multiple beneficii organismului, imbunatatindu-i sanatatea.
Chiar si persoanele semi-vegetariene cantaresc mai putin si au riscuri mai mici de hipertensiune arteriala si dibet zaharat. In plus, luandu-ti privirea de la carne, este un mod simplu de a te concentra pe consumul de fructe, legume si seminte, care iti ofera cantitatea necesara de vitamine si minerale.

vegetarian

Iata cateva obiceiuri vegetariene pe care le poti adopta, chiar daca nu esti interesat sa ai un regim vegetarian.

Fa din legume principala atractie
Cand persoanele carnivore sunt intrebate ce au mancat aseara la cina, primul raspuns este carne. De exemplu:  pui cu legume. Legumele sunt de cele mai multe ori pe locul doi. Chiar daca nu esti vegetarian, prepara un fel de mancare bazat pe legume, si apoi „construieste” restul mesei. Totul trebuie sa se invarta in jurul legumelor, si nu al carnii. Sa consumi mai multe legume ar insemna o schimbare de impact pentru dieta ta.

Fa legumele „vedeta” in farfuria ta si vei avea o multime de beneficii. Riscul bolilor de inima va fi redus cu 11%. Adauga legumelor tale proteine slabe, grasimi sanatoase (cum ar fi uleiul de masline) si ai obtinut o masa sanatoasa.

Alege grasimi vegetale si nu grasimi animale
Alege uleiul de masline, otetul balsamic, pasta de susan sau untul de arahide, pentru a inlocui grasimile de origine animala.

Schimbarea aceasta te va ajuta sa slabesti, sa iti recapeti energia, sa iti imbunatatesti sanatatea. Garasimile din plante reduc inflamatia, scad riscul de imbatranire prematura, reduc riscul de obezitate si te ajuta sa scazi in greutate.

Inlocuieste proteinele animale cu cele vegetale.
Fasolea, mazarea, lintea, nautul, sunt surse de proteine sanatoase. Numeroase studii au aratata ca acestea ajuta la scaderea in greutate, mai putina grasime pe burta, suprimarea poftei de mancare, risc redus de diabet si boli de inima. Surse sanatoase de protine sunt si lintea, humusul, fasolea neagra.

Gustari pe baza de legume
Inlucuieste gustarile de genul covrigei, chipsuri, cu gustari bazate pe fructe, legume si seminte. Fructell proaspete, semintele si nucile iti pot potoli foamea. Nevoia de dulce o poti inlocui cu fructe confiate, chiar si cu putina ciocolata neagra, aceasta ajutand la cresterea aportului de antioxidanti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *