Masajul reduce grasimea de pe abdomen

Vrei sa reduci grasimea de pe abdomen si nu stii cum? Tii dieta, faci miscare, esti la greutatea ideala, insa grasimea de pe abdomen nu dispare? Atunci este timpul pentru masaj.

Masajul este benefic pentru sanatate dar si pentru medicina estetica.

masaj abdominal

Arta masajului

Exista trei moduri de a face masaj: miscari usoare, presiuni si batai usoare. Organismul uman reactioneaza la presiune si astfel stimuleaza functii diferite.
In general masajul este utilizat pentru a reduce tensiunea, pentru a te relaxa. De asemenea, este folosit si pentru ameliorarea durerilor de picioare, spate, etc.

In sens estetitc, masajul este folosit pentru a drena lichidul, pentru a imbunatati aspectul pielii si pentru a slabi. In cazul abdomenului, de multe ori stresul ne impiedica sa indepartam grasimea, si pur si simplu ne simtim grasute. Uneori acest lucru se datoreaza si productiei de cortizon din organism care face digestia lenta, rezervand energie impotriva inamicului. Masajul permite indepartarea tensiunii si lupta impotriva umflarii abdomenului.

In plus, masajul in zona abdominala imbunatateste circulatia sangelui, prin umrare creste metabolismul ajutandu-te sa pierzi in greutate. De asemenea, presiunea generata asupra muschilor si caldura, topesc depozitele de grasime. Masajul reduce constipatia dar si durerea abdominala.

In cele din urma, masajul stimuleaza cardiovascular, limfatic si digestiv, ajutand la eliminarea toxinelor si a excesului de deseuri, ajutandu-te sa slabesti.

Masajul abdomenului il poti face singura la tine acasa, este foarte simplu.

Foloseste un ulei pentru masaj sau o lotiune care sa te ajute in executarea miscarilor. Daca vrei sa actionezi si asupra celulitei, atunci foloseste un ulei pe baza de piper, cafea, alge marine, sau alte lotiuni ce lupta impotriva celulitei.

Existe mai multe moduri de auto-masaj pentru a reduce grasimea abdomenului. Cel mai simplu masaj pe care ti-l poti face este prin framantare, presiune, masare si chiar ciupire usoara a zonei abdominale pret de cateva secunde.

Inaite de a incepe masajul aseaza-te intr-o pozitie confortabila si alege  tipul de masaj care ti se potriveste. Daca esti stresata opteaza pe pentru masaj antistres, de relaxare. Daca organismul tau retine apa, opteaza pentru drenajul limfatic. Daca ai probleme cu abdomenul uflat executa un masaj care sa te ajute sa ajungi la forma normala.

Daca stomacul tau este umflat misca mainile in sensul acelor de ceasornic timp de minimum 10 ori. Fa cercurile inspre interiorul abdomenului.

In cazul masajului anticelulitic fa miscari intense, ciupituri usoare, dar ai grija ca miscarile sa nu fie prea brutale, sa nu apara vanatai. Masajul anticelulitic ar trebui realizat de 2-3 ori pe saptamana, timp de 10-15 minute.

Daca ai retentie de lichide urmeaza un masaj asemanator cu cel din filmuletul de mai jos – masaj pentru drenaj limfatic.

Pentru a reduce grasimea de pe abdomen nu este recomandat masajul prin presiune, deoarece poate exista riscul de ranire.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *