Kiwi – beneficii pentru sanatate

Fructele de kiwi sunt bogate in nutrienti si sarace in calorii. Printre beneficiile consumului de kiwi se numara mentinerea sanatatii si a tonusului pielii, reducerea tensiunii arteriale si prevenirea bolilor de inima.

Un fruct mediu de kiwi contine:kiwi fruct
– calorii: 42
– proteine: 0,8 g
– fibre: 2,1 grame
– vitamina C: 64 mg
– vitamina A: 3 micrograme
– fier: 0,2 miligrame
– potasiu: 252 de miligrame

Fructele de kiwi sunt cele mai bogate fructe in vitamina C. Ele contribuie la frumusetea pielii tale. Vitamina C actioneaza ca un antioxidant care previne imbatranira prematura si ridurile fine. Cu ajutorul fructului de kiwi poti lupta impotriva efectelor negative ale soarelui, poluarii si fumului de tigara.
De asemenea continutul ridicat de vitamina C intareste sistemul imunitar.

Studiile au aratat ca un consum moderat de kiwi scade riscul de obezitate si imbunatateste sanatatea inimii. Fibrele si potasiul continut de kiwi ofera suport inimii. Dozele mari de potasiu sunt asociate cu risc scazut de accident vascular cerebral, protectie impotriva pierderii de masa musculara, mentinerea densitatii osoase si reducerea formarii de pietre la rinichi.

Kiwi te poate ajuta si in problemele cu somnul. Sa constatat ca un consum moderat de kiwi poate imbunatati somnul.

Fructul de kiwi este un usor laxativ si poate fi consumat de persoanele in varsta care se confrunta cu constipatia.

Kiwi are un indice glicemic scazut si un continut ridicat de fibre, ceea ce il face extrem de benefic in curele de slabire, ajutandu-te sa nu acumulezi deposite de grasime, insa este potrivit si pentru diabetici, avand incarcatura glicemica 4.

Consuma kiwi si vei fi sanatoasa si plina de energie!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *