Greseli frecvente care afecteaza sanatatea

In secolul XXI, este mai greu decat s-ar crede sa fie mentinut un stil de viata sanatos, avand in vedere toate tentatiile care exista, dar si presiunea exercitata de mass-media. Sunt vremurile in care, desi tehnologia a evoluat enorm, iar oamenii au acces la informatii de tot felul, se lasa adesea manipulati de ceea ce aud si se indeparteaza tot mai mult de tot ce inseamna o viata sanatoasa. Tocmai de aceea, in acest material vor fi prezentate cateva dintre cele mai frecvente greseli pe care oamenii le fac, in ceea ce priveste traiul lor de zi cu zi. In timp, aceste greseli se dovedesc mai daunatoare decat s-ar crede. Iata care sunt acestea.

greseli care afecteaza sanatatea

Greseli de evitat pentru o buna sanatate

Micul dejuncea mai importanta masa si nu prea. Studiile au aratat ca, desi micul dejun ar trebui sa reprezinte masa care sa asigure aportul de calorii necesar in prima parte a zilei, cele mai multe persoane o trateaza cu indiferenta, ignorand-o pur si simplu sau considerand ca o simpla cafea este suficienta. La micul dejun ar trebui sa se consume alimente precum unt (Atentie! Unt! Nu margarina.), cereale cu lapte (de preferat, cereale din porumb, simple), sandwish-uri cu piept de pui, ardei gras, salata verde, branza, castraveti si rosii, oua, ceai natural, fructe de padure cu iaurt si lista poate continua. Asta nu inseamna ca ar trebui scoasa definitiv din ecuatie cafeaua, insa trebuie inteles ca ea nu este suficient pentru a inlocui restul alimentelor amintite anterior.

Gustarile bogate in calorii, servite seara. Nu este mirare ca tot mai multe persoane ajung sa se confrunte cu problema kilogramelor in plus si sa fie complexate atunci cand se privesc in oglinda. Gustarile de la miezul noptii, in special daca sunt reprezentate de snack-uri si ciocolata nu aduc nimic bun. Ele pot fi inlocuite cu gustari ceva mai sanatoase cum ar fi bucatele de morcovi, masline, porumb fiert, dar asta doar in cazul in care o persoana este nevoita sa stea pana tarziu, deoarece are foarte mult de lucru. In rest, se recomanda un somn odihnitor, cel tarziu la ora 00:00. Exceptie, fac desigur, iesirile in oras, dar care se recomanda sa nu fie nici ele extrem de frecvente.

Consumul redus de apa. Face ca intreg organismul sa fie dezhidratat si pielea sa-si piarda stralucirea, devenind uscata. Podoaba capilara isi pierde si ea vitalitatea, varfurile ajung sa fie despicate. Obrajii nu mai au culoarea roz, care emana tinerete. Drept urmare, acest lucru trebuie remediat cat mai repede, apelandu-se la reteta: minimum 2 litri de apa pe zi + un pahar cu apa calduta si lamaie dimineata (face minuni pentru detoxifiere). Consumul crescut de apa este ideal si pentru cei care au pietre la rinichi. Insa, este important ca apa consumata sa nu fie luata de la robinet, deoarece contine foarte mult clor. Se recomanda apa imbuteliata.

Sedentarisumul. Romanii, alaturi de populatia din SUA sunt printre cei mai comozi, atunci cand vine vorba de miscare. Iar fenomenul de sedentarism nu face altceva decat sa reduca din flexibilitatea organismului si sa duca, treptat, la acumularea kilogramelor nedorite. Asa ca nu ar fi rau ca cei care isi doresc sa aiba un stil de viata, sa incerce sa mearga mai mult pe jos si sa faca sport. Orice tip de sport.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *