4 exercitii pentru tonifierea picioarelor

Multe femei isi urasc picioarele atat de mult incat si le tin ascunse tot timpul. Este o mare greseala. Tonifierea picioarelor este usor de realizat daca ai putina vointa.

Mersul pe jos, inotul, ciclismul si chiar patinajul ajuta la tonifierea picioarelor tale.

Iata 4 exercitii pentru tonifierea picioarelor, pe care le poti pune in aplicare chiar in incinta casei tale:

Ghemuit langa perete 
Sprijina capul, spatele si umerii de perete, iar pozitia picioarelor sa fie la aproximativ 20 cm mai in fata. Pastrand genunchii in afara, aluneca pe perete pana cand ajungi in pozitie chemuit. Picioarele trebuie s formeze un unghi drept. Mentine pozitia timp de 30 de secunde si apoi repeta miscarea timp de 5 minute.

la perete chemuit - pozitia initialala perete ghemuit - unghi drept

 

 

 

 

 

 

 

 

Urcatul scarilor
Stai lateral pe partea inferioara a unei scari. Intr-o miscare -foarfeca trece piciorul inferior si urca treapta. Repeta exercitiul pentru fiecare picior, inversandu-le dupa un set de repetari. Exercitiile sunt extrem de eficiente, lucrand intreg piciorul.

urcare scari - pozitie initiala urcare scari

 

 

 

 

 

 

 

 

Fandari
Stai dreapta cu mainile pe solduri si picioarele putin departate. Fa un pas mare in fata pana cand copsa ta va fi paralela cu podeaua. Nu permite genunghiului sa se extinda in fata degetelor de la picioare. Piciorul ramas pe podea se indoaie si se impinge poar in varf. Nu te apleca in fata. Impinge in picior si revino in pozitia de pornire. Repeta fandarea pentru fiecare picior si executa pana la 20 de repetari.

fandare - pozitie initiala fandare

 

 

 

 

 

 

 

 

Strangerea mingiei
Stai pe un scaun, aplecata usor in fata, cu ambele picioare pe podea. Pune o mingie de dimensiuni medii intre picioare, mai sus de genunghi si strange mingia cu muschii din interiorul coapsei. Elibereaza, astfel incat sa nu scapi mingia. Incepe cu 10 repetari, apo poti creste numarul lor pana la 30.

exercitii cu mingia - pozitie initiala exercitii cu mingia

 

 

 

 

 

 

 

 

Executa cu regularitate aceste exercitii si vei avea picioare tonifiate si frumoase.

Ultimele comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *