4 exercitii pentru a pierde rapid grasimea de pe brate

Gasimea de pe brate reprezinta o problema pentru majoritatea femeilor. Chiar daca tii dieta si ai reusit sa slabesti, grasimea de pe brate este posibil sa-ti dea batai de cap.

Iata 4 exercitii  pentru a pierde rapid grasimea de pe brate.

flotari

1. Flotari
Bratele au tendinta de a deveni lasate daca nu ridicam frecvent greutati, sau daca nu plimbam copilul in brate. Cu timpul muschii bratelor devin slabi si lasati.

Incepe cu floari usoare, chiar daca nu sunt executate perfect, pe masura ce capeti putere in brate incearca sa le perfectionezi.

exercitii brate greutati

2. Ridica greutati
In scopul pierderii grasimii de pe brate, fa exercitii cu greutati. Nu incepe cu unele foarte grele. Pe masura ce te antrenezi le poti creste greutatea. Acestea vor intari muschii bratelor.

3. Brate rasucite
Acestea sunt unele dintre cele mai eficiente exercitii. Stai drapta cu mainle intinse ca si cum ai vrea sa imbratisezi pe cineva si rasuceste palmele spre tavan. Apoi rasuceste bratele in jurul unei axe orizontale si revino la rasucirea palmelor.

Repeta exercitiul de mai multe ori. Se poate sa ai dureri musculare, asa ca nu te forta din prima zi.

exercitii brate foarfece

4. Foarfece
O alta modalitate foarte buna de a pierde grasimea bratelor. Executa cu bratele miscarea foarfecei – deschis-inchis. Stai dreapta, intinde mainile in fata, la inaltimea umerilor si executa miscarea. Pastreaza tot timpul mainile ferme si intinse. Repeta de cel putin 20 de ori.

Daca reusesti sa faci aceste exercitii timp de 10-15 minute in fiecare zi vei vedea repede schimbarea. Grasimea de pe brate va disparea si muschii se pot tonifia.

foto: youqueen.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *