Dieta Atkins – o dieta eficienta

Dieta Atkins este un dintre cele mai benefice diete. Cu ajutorul ei scapi de kilogramele in plus si iti recapeti energia si starea de spirit buna.

Dovada eficientei dietei Atkins este vedeta de televiziune Kim Kardashian care a anuntat de curand ca a slabit dupa sarcina cu ajutorul acestei diete.dieta-atkins

In ce consta dieta Atkins:

Consum de cantitati ridicate de grasimi si cantitati scazute de carbohidrati.
Organismul uman, pentru a produce energia necesara are nevoie atat de grasimi cat si de carbohidrati. Carbohidratii sunt prima sursa de energie, astfel printr-un consum mic de carbohidrati, organismul este nevoit sa treaca la arderea grasimilor. Grasimile sunt dizolvate si astfel se pirde in greutate cu ajutorul Dietei Atkins.

Dieta Atkins trebuie urmata cel putin 14 zile.

Ce trebuie sa faci?

– consuma maxim 20 g de carbohidrati pe zi;
– bea multa apa (cel putin 8 pahare pe zi);
– nu sari peste mese;
– consuma echilibrat grasimi si proteine (peste, oua, carne rosie, unt, ulei de masline, etc.);
– evita cafeaua, energizantele, ceaiurile, bauturile carbogazoase, orice contine cofeina;
– evita nucile, alunere, semintele, etc.;
– inlocuieste zaharul si produsele care contin zahar;
– renunta la sosuri deoarece acestea contin cantitati ascunse de carbohidrati;
– consuma multe fructe si legume.

In cea dea doua faza a dietei are loc procesul de slabire. Atunci poti incepe sa reintroduci in alimentatia ta carbohidratii: branzeturi, nuci, alune, etc. Este indicat sa eviti alimentele bogate in carbohidrati.

Se continua cu aceasta faza pana cand organismul nu mai vrea sa slabeasca sau slabeste foate putin.

Etapa a treia este ce a de mentinere
– nu consuma produse care contin zahar, amidon, faina alba;
– consuma limitat cafea si alcool;
– fa miscare, cel putin 30 minute pe zi.

 Citeste si despre alimentele care ard gasimea si te mentin sanatoasa

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *