Defineste-ti posteriorul – 5 exercitii usoare pentru fese

Iata cateva exercitii usoare pentru fese, cu ajutorul carora poti avea un posterior frumos, bine definit.

Vine vara si cu siguranta vrei sa arati perfect in costum de baie. Iata ce miscari te ajuta la redefinirea posteriorul tau:

1. Incepe in patru labe. Mainile sprijinite pe podea la nivelul umerilor, iar genunghii formeaza un unghi de 90 de grade cu podeaua. In timp ce piciorul stang ramane pe podea, ridica flexat piciorul drept spere tavan, apasand pe calcai, pana deasupra fundului. Readu piciorul in pozitia initiala si repeta miscarea de 15 ori , apoi schimba piciorul.

exercitii fese 1

2. La fel ca in pozitia anterioara, palmele si genunghii pe podea. Cu picioarele flexate deschide piciorul stang in lateral pana ajunge paralel cu podeaua. Strange picioarele si revin-o la pozitia initiala. Repeta miscarea de 15 ori, apoi schimba piciorul.

exercitii fese 2

3. Sprijina-te de un scaun inalt care se afla la un pas de tine. Apleaca-te usor inainte si ridica piciorul in spatele tau, pastrand genunghiul drept. Ridica piciorul pana in dreptul posteriorului, si revin-o in forma initiala. Repeta miscara si apoi schimba piciorul. Fa cate doua seturi din acesta miscare.

exercitii fese 3

4. Stai cu picioarele putin mai departate decat latimea umerilor si bratele drepte, in fata a. Lasa-te in jos pana sub nivelul genunghilor, incordeaza abdomenul si tine spatele drept. Realizeaza miscarea in sus si in jos dar fara a te indrepta in totalitate, fara a relaxa picioarele. Repeta miscarea de 15 ori, cate trei seturi.

exercitii fese 4

5. Stai cu picioarele mai departate decat latimea umerilor si cu varfurile indreptate inspre exterior. Ghemuieste-te pana sub nivelul genunchilor apoi ridica-te si atinge cu piciorul mana stanga. Coboara piciorul la sol si repeta miscarea de 10 ori pentru ficare picior. Fa trei seturi din acesta miscare, si rezultate-le exercitiilor pentru fese nu vor intarzia sa apara.

exercitii fese 5

foto: goodhousekeeping.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *