Cum sa slabesti intr-o saptamana

Sa slabesti rapid, sigur si eficient nu este un obiectiv imposibil. Pentru a pierde in greutate 2-3 kilograme intr-o saptamana nu trebuie sa nu mananci, sau sa stai toata ziua in sala de sport. Poti slabi sanatos urmand anumite reguli.

cum sa slabesti

Cum sa slabesti intr-o saptamana?

Evita consumul de orez alb, paste albe sau faina alba. Carbohidratii albi furnizeaza energie care daca nu este consumata se transforma in grasime. Daca vrei sa slabesti usor, indicat este sa inlocuiesti pastele cu orez brun si painea alba cu painea din cereale integrale. De asemenea, ar trebui sa eviti prajiiturile, fursecurile si dulciurile. Adauga mai multe legume in dieta ta. Mananca spanac, brocoli si conopida, plus alte legume si nuci.
Daca mananci carne asigura-te ca este carne slaba de pui sau vita preparata pe gratar sau fiarta.
Pentru minte si trup sanatos, consuma seminte de dovleac, susan, floarea soarelui, carne de peste, alimente ce contin Omega 3 si Omega 6.

Dieta echilibrata
Pentru a pierde in greutate sanatos, nu trebuie sa mananci foarte putin, nu trebuie sa sari peste mese si nici sa renunti complet la anumite alimente. O dieta echilibrata include fiecare grupa de alimente. In plus, trebuie sa mananci de cel putin 4 ori pe zi, cu o gustare intre masa de dimineata si pranz. Apeleaza la gustari sanatoase cum ar fi fructe, iaurt, nuci, seminte. Fiecare portie de alimente ar trebui sa fie mica iar masa de seara sa fie cu cel putin 4 ore inainte de culcare. Daca respecti aceste recomandari, poti evita efectul de „rebound”.

bea apa

Bea mai multa apa
Cheia unei diete echilibrate este apa. Hidratarea este necesara pentru a pierde in greutate sanatos. Evita bauturile racoritoare si bauturile alcoolice. In acest fel vei evita consumarea a 100 de calorii pe portie.
Consumul de apa ajuta la purificarea organismului, eliminarea toxinelor, eliminarea retentiei de lichide si toate acestea fara calorii.

Fa exercitii cardio pentru a slabi rapid
Pentru a slabi intr-o saptamana este necesat ca dieta ta sa fie insotita de axercitii fizice corespunzatoare. Cele mai bune exercitii pentru a pierde in greutate si a arde grasimile, sunt exercitiile cardio. Acestea se realizeaza intr-un ritm intens, iar cu jumatate de ora pe zi de exercitu vei arde in medie 200 – 300 de calorii. In plus, acestea ajuta la imbunatatirea sanatatii inimii tale si combat celulita. Joggingul, mersul pe bicicleta, inotul, schiatul si aerobicul sunt cele mai bune exercitii cardio. Ele te tin in miscare continua, permitandu-ti sa lucrezi diferite grupe de muschi, sa-ti imbunatatesti calitatea respiratiei, rezistenta si ritmul cardiac.

somn

Dormi mult si bine
Crezi sau nu, in timpul somnului se ard grasimile.
Lipsa de odihna creaza dezechilibru hormonal in organism, dezechilibru ce afecteaza metabolismul. Efectele dezechilibrului pot provoca un apetit crescut si dificultatea de a te simti multumit dupa masa. In plus, apar poftele alimentare de zahar si carbohidrati, pofte care pot aduce kilograme in plus siluetei tale.
Un somn bun imbunatateste metabolismul. In timpul somnului organismul metabolizeaza carbohidratii si ii transforma in energie, astfel grasimile sunt arse eficient.
Sunt necesare intre 7 si 9 ore de somn. Alimentele corecte si exercitiile fizice te ajuta sa adormi mai repede si sa ai un somn odihnitor, ceea ce va duce la pierderea in greutate. (sursa foto: diariofemenino.com ; fmdos.cl; blog.suavitas.es)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *