Cum sa ai un somn odihnitor

Daca dupa o noapte de 7, 8 ore, tu te trezesti deja obosit, e timpul sa schimbi unele obiceiuri astfel sa poti avea un somn odihnitor.

somn

Somnul este esential pentru a ne recapata energia, starea de spirit si aspectul de zi cu zi. Dar acest lucru nu este intotdeauna posibil. Problemele de la locul de munca, de acasa, viata incarcata si plina de angajamente, pot ajunge sa ne fure somnul. A doua zi te trezesti cu cearcane, si cu sentimentul de vesnic obosit.

Daca ai aceasta problema, poate este timpul sa-ti schimbi unele obiceiuri si sa investesti intr-un somn linistit si odihnitor. Pentru a te ajuta, am selectat 7 sfaturi pentru a te trezi odihnit.

1. Dormi pana la opt ore pe noapte. Este un sfat cheie pentru a te trezi odihnit si cu chef de viata. Incearca sa ai un program fix pentru a merge la culcare, si respecta-l zilnic. Intinde-te intr-o pozitie confortabila si alege o perna buna, o saltea si un asternut potrivit pentru a avea un somn odihnitor.

2. Pentru a te simti relaxat, inainte de culcare fa o baie calduta, asculta muzica linistitore, citeste o carte buna. Evita sa te uiti pana tarziu la televizor sau sa stai la calculator.

3. Evita bauturile cu multa cofeina, alcool si alimentele bogate in grasimi. Opteaza pentru alimente mai usoare si sanatoase pentru cina.

4. Pentru a avea mai mut timp pentru tine dimineata, pregateste-ti de seara hainele, accesoriile si pantofii pe care o sa le porti a doua zi.

5. Buna organizare si curatenia, contribuie la un somn linistit si o buna trezire. Foloseste-te de Feng Shui pentru a organiza dormitorul tau si pentru a echilibra energiile si vibratiile mediului.

6. Schimba alarma telefonului cu o muzica placuta, si acesta va contribui la somnul tau linistit.

7. Uita de probleme si de lamentatii, cel putin inainte de culcare. Doar lucrurile pozitive te fac sa te simti linistit si sa ai un somn odihnitor.

Ultimele comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *