Cum sa ai un abdomen plat dupa sarcina

Un abdomen plat dupa sarcina tine de grija pe care ai avut-o inainte de sarcina, in timpul dar si dupa sarcina.

O preocupare pe care multe femei o au atunci cand decid sa ramana insarcinate, este cum va arata burta dupa sarcina.

Problema cu care se confrunta femeile in timpul sarcinii este diastaza. Aceasta consta in separarea pe dreapta si pe stanga a muschilor abdoninali. Acest lucru se poate intampla femeilor care nu fac miscare, care nu lucreaza abdomenul.

Tratamentul cel mai adecvat al diastazei este execitiul insotit intotdeauna de un fizioterapeut. O masura drastica este si chirurgia plastica.

abdomen dupa sarcina

Importanta activitatii fizice in recapatarea abdomenului plat dupa sarcina

Activitatea fizica este esentiala pentru oricine viseaza la un abdomen plat. In afara faptului ca activitatea fizica consolideaza muschii ce au vut de suferit in perioada sarcinii, exercitiile ofera o viata sanatoasa.

Reluarea activitatii fizice, dupa nastere se face in aproximativ 2 luni, in functie de procedura prin care s-a nascut. Exercitiile fizice de dupa sarcina trebuie sa fie usoare, sa nu trebuie sa forteze perineul.

Pe langa activitatea fizica regulata proaspetele mamici trebuie sa urmeze si cateva sfaturi de aur pentru a reveni la forma initiala:

1. Un regim alimentar ghidat de nutritionist
O dieta adecvata si sanatoasa este esentiala pentru sanatatea mamei si a copilului, cat si pentru recapatarea abdomenul plat.

Importanta este si dieta din timpul sarcinii. Ea va ajuta gravida sa nu se ingrase foarte mult, si apoi sa dea usor jos kilogramele in plus.

2. Pariaza pe drenaj limfatic si tratamente estetice
In afara unei alimentatii corecte si a activitatilor fizice, tratamentele estetice permit femeilor sa isi recupereze corpul de dinaintea sarcinii.

Drenajul limfatic ajuta la reducerea retinerii de lichide, si la obtinerea unui abdomen plat.

3. Alaptarea este un mare aliat pentru a slabi
Alaptarea este aliatul tau atunci cand vrei sa pierzi kilogramele acumulate in timpul sarcinii si obtinerea unui abdomen plat. Prin intermediul alaptarii se pierde in medie 500 de calorii pe zi. Intr-o luma mama pierde 1 kg.

Alaptarea elibereaza hormoni, de asemenea importanti pentru recuperearea corpului si a abdomenului.

4. Indicat este sa previi si nu sa vindeci
Daca o femeie a acumulat foarte multe kilograme in timpul sarcinii, atunci dificultatea de a slabi, creste. Evita sa te ingrasi mai mult de 12 kilograme in timpul sarcinii. Acesta este o limita sigura ce iti va asigura revenirea la forma initiala.

5. Genetica are o mare influenta in recuperarea corpului
Genetica este un mare aliat in recastigarea corpului dinaintea sarcinii. Expertii spun ca atunci cand exista un regim alimentar potrivit, si se practica exercitii fizice, este posibil orice.

Mersul pe jos, aerobicul, dansul, pilates si drenajul limfatic te ajuta sa ai un abdomen plat dupa sarcina. Sii… tine minte: Sarcina nu este o boala, ea doar necesita grija!

Ultimele comentarii
  1. Diana
    R─âspunde

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *