Cum pierzi in greutate fara pierde masa musculara

Toata lumea stie ca pentru a pierde in greutate sanatos si eficient, nu exista o alta cale decat sa pui impreuna dieta sanatoasa si activitatea fizica.

Cu toate acestea, trebuie sa mentionam ca nu este suficienta dieta sanataosa si miscarea. Trebuie sa stii exact ce fel de miscare este potrivita pentru tine, si pe care exercitii sa te axezi mai mult.
In cadrul procesului de slabire foarte importante sunt masa musculara si masa de grasime. Cel mai important este slabesti fara a scadea in masa musculara.

pentru masa musculara

Specialistii explica faptul ca masa musculara este „tesut viu” ale carui activitati metabolice sunt ridicate. Deci daca ai un procent ridicat de masa musculara, metabolismul tau este mai accelerat, organismul consuma mai multe calorii necedare mentinerii functiilor vitale ale organismului.

Masa musculara include stabilizarea si amortizarea tuturor articulatiilor, reglarea metabolismului, producerea de caldura corpului, si imbunatatirea mentalului.

Cu cat faci mai mult sport pentru cresterea masei musculare, cu atat arzi mai multe calorii ceea ce duce la reducerea masei de grasime.

Un detaliu, cu care ne confruntam in special noi femeile, este ca masa musculara nu permite scaderea greutatii indicate de cantar. Aceasta, pentru ca masa muscualara este mai densa si cantareste mai mult decat grasimea. Asadar, atunci cand vei inlocui o parte din grasime, cu masa muscualara, insa cantarul nu va arata nici o modificare, sa nu te sperii.

Cum poti pierde in grutate fara a pierde masa musculara?

nutritie si antrenament pentru masa musculara
In cazul in care dieta ta nu  este una potrivita, si exercitiile pe care le faci nu ti se potrivesc, risti atunci cand slabesti sa pierzi si masa musculara. Ceea ce nu este bine, deoarece acesta te ajuta la arderea caloriilor.

Pentru a pierde in grutate fara a pierde masa musculara, bazeaza-te pe exercitii aerobice de intensitate scazuta. Intensitatea exercitiilor este data de calitate nu de cantitate. Nu are rost sa iti dai sufletul pe banda de alergat timp de o ora. Fa jogging afara si mergi pe jos timp de 30 de minute. Astfel ritmul cardiac este adecvat pentru o mai mare ardere de grasime  si energie fizica.

Nutritia adecvata poate face diferenta in a pierde in grutate fara a pierde masa musculara. Principala regula este sa mananci la fiecare trei ore. Opteaza si pentru multe fructe, sucuri naturale fara adaos de zahar.

Nutritionistii ne recomanda sa avem un aport bun de proteine zilnic. De exemplu: trei portii de lapte sau produse lactate, carne, albus de ou, orez si fasole. Fereste-te intotdeauna de prajeli si opteaza pentru grasimi sanatoase.

– Inainte de antrenament este bine sa iei o portie de proteine (lapte, iaurt, branza, carne – intotdeauna in versiunile cele mai slabe) si o portie de carbohidrati cu indice glicemic scazut (paine neagra, fulgi de ovaz fara zahar, fructe, cum arfi mere, pere, piersici)

– Dupa antrenament este bine sa consumi carborhidrati cu indice glicemic mare, care ajuta la refacerea rapida a rezervelor de energie in muschi, si recuperarea celulelor, plus o portie de proteine slabe.

Nutritionistii ne sfatuiesc sa facem hidratarea inainte, in timul si dupa antrenamente. Utilizarea de suplimente pentru masa musculara trebuie sa se faca intotdeuna la indemnul unui medicul nutritionist.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *