Cele mai sanatoase 10 alimente pentru femei

Stiati ca exista multe alimente care, pe langa faptul ca sunt gustoase pot preveni diferite boli, ajuta la pierderea in grutate si chiar mai mult contribuie la frumusetea femeii.

Ti se pare prea frumos ca sa fie adevarat? De fapt ai acces la toate aceste alimente. Lista este lunga insa va vom prezenta 10 alimente pe care poti sa le introduci chiar de azi in alimentatia ta.

scortisoara

1. Scortisoara. Diminueaza dorinta de dulciuri ce apare la multe femei ca ca urmare a sindromului premenstrual. Este un mare aliat in reducerea tesutului adipos si a celulitei

2. Uleiul de nuca de cocos. Ajuta la reducerea grasimii viscerale, este un bun antifungic si tine colesterolul sub contol.

3. Castanele. Sunt bogate in magneziu si vitamina B. sunt bune pentru imbunatatirea starii emotionale.

4. Nucile si migdalele. semintele oleaginoase sunt bogate in magneziu si vitamina b6. Imbunatatesc starea de spirit in cazul sindromului premestrual.

5. Ovazul. Este o buna sursa de siliciu, un mineral care participa la formarea colagenului, imbunatateste acpectul celulitei si mentine elasticitatea pielii. Ovazul contine si fibre ce ajuta la mentinerea sanatatii organismului.

6. Brocoli. Este bogat in fier, calciu, fibre si magneziu.

7. Oul. Este un aliment bogat in vitamina E.si vitamina Aambele considerate vitaminele frumusetii Oul este o sursa de proteine esentiale pentru muschi, imunitate si sanatatea unghiilor si aparului.

8. Sardinele. sursa de vitamina D si calciu (important pentru prevenirea osteoporozei)coenzima Q10 (previne imbatranirea prematura a pielii), omega 3 (reduce obezitate)

9. Semintele de in. imbunatatesc starea organismului la menopauza si poat preveni anumite tipuri de cancer la san,uter si ovar.

10. Apa. Este esentiala pentru a mentine pielea hidratata, ardereea tesutului adipos si detoxifierea organismului.

Ultimele comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *