Cele 10 reguli de alimentatie ale Mihaelei Bilic

reguli de alimentatie Mihaela Bilic
Daca vrei sa slabesti nu este nevoie sa te infometezi! Este necesar sa respecti cateva reguli simple care nu doar te vor ajuta sa slabesti ci iti vor imbunatatii viata.

Intr-adevar ai nevoie de timp pana cand unele obiceiuri vor deveni reflex, dar odata capatate aceste obiceiuri alimentare vor contribui chiar la buna dispozitie.

Introdu fiecare din urmatoarele regului la interval de trei zile, iar in decursul a 30 de zile vei reusi sa faci ordine in comportamentul tau alimentar:

1. Tine un jurnal alimentar
Noteaza tot ce mananci si bei, dar absolut tot. Noteaza cu rosu alimentele bogate in grasimi, zahar, iar cu verde alimentele bune (legume, fructe, carne slaba, peste, iaurt, paine integrala). In 30 de zile culoarea verde in jurnalul tau trebuie sa fie majoritara.

2. Fa cumparaturile corecte
Cea mai simpla metoda de a te tine departe de mancarea nesanatoasa este sa stai departe de ea. Asa ca ai grija ce cumperi de la super-market si mai ales ai grija sa mergi cu burta plina pentru a nu fi tentata sa cumperi mai mult decat este necesar.

3. Redu grasimile din alimentatie. Foloseste grasimi nesaturate sau vegetale in locul celor saturate, animale.

4. Elimina zaharul rafinat
Este indicat ca eliminarea sa o faci treptat. Zaharul este un aliment fara valoare nutritiva si conține doar calorii „goale”, care ingrasa. Nu apela la miere ca la un indulcitor nepericulos; este mai concentrat decat zaharul.

5. Redu consumul de sare. Consuma produsele asa cum vin ele din natura. Evita afumaturile, covrigeii, sticks-urile, seminte, etc.

stil de viata sanatos

6. Programeaza mesele
Este necesar sa ai trei mese pe zi, si o gustare, fara alte rontaieli. Programul fix al meselor ajuta la reglarea apetitului, sa ne putem satura din portii mici, sa ne fie foame la ore fixe. Astfel reusim sa slabim mai repede facand si diferenta intre foamea adevarata, pofta, plictiseala sau stres.

7Transforma masa intr-un ritual placut

8. Baga in gura bucatele mici, mesteca de 20-30 ori fiecare inghițitura, consuma maxim doua feluri de mancare, fara sa existe posibilitatea unui supliment, indiferent de cat de mult ti-a placut. Incerca sa lasi ceva in farfurie, iar in final ridica-te inainte de a simti ca stomacul este plin. Fii o adevarata doamna, chiar si atunci cand nu te vede nimeni.

9. Accepta momentele de slabiciune si ispitele
Accepta ca este normal sa mai si poftesti si, de aceea, ai grija sa fii mereu satula, cu ajutorul alimentelor „permise” si „nepericuloase”. Evita mesele de tip bufet suedez, nu sta mult in bucatarie pregatind pentru altii fara a a te putea atinge de bunatati. Anticipeaza slabiciunile!

10. Renunta la cure de slabire si incearca un stil de viata sanatos
Daca tii dieta minune care te ajuta sa slabesti, dupa terminarea acesteia totul se va duce de rapa. Impune-ti restrictii drastice doar pe perioade mici de timp iar in rest mananca putin din orice.

11. Fa miscare! orice miscare…
Sedentarismul duce la scaderea metabolismului. Reinvata sa mergi pe jos , este o activitate la indemana pe care o poti integra usor in programul tau si care are si multiple alte beneficii. Unul dintre ele este acela ca aduce buna dispozitie.

Bine-dispune-te si creeaza-ti un nou stil de viata!

Ultimele comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *