Cat te ajuta sa slabesti mersul pe jos

Mersul pe jos este singura activitate care pastreaza sanatatea fizica si mentala intr-o forma buna, la orice varsta. Usor de practicat, necostisitoare si fara riscuri, mersul pe jos poate fi integrat in activitatile cotidiene.

Mersul pe jos este un exercitiu fizic complet, si beneficiile lui sunt multiple, dar cat de mult ne ajuta in curele de slabire?

Mers pe jos

Energia consumata in timpul mersului pe jos este proportionala cu greutatea ta si cu viteza de mers. Trebuie sa stim ca mersul pe jos nu duce la diminuarea tesutului adipos decat daca este efectuat intr-un ritm alert.
De exemplu, un mers rapid de 15 minute zilnic duce la o pierdere de greutate de 4 kg… intr-un an!

O persoana cantarind 50 de kg va consuma in medie 45 de calorii pentru fiecare kilometru parcurs;
– 55 kg – 48 de calorii;
– 65 kg – 55 de calorii;
– 75 kg – 62 de calorii;

Pentru a elimina surplusul de calorii absorbit la o masa copioasa, trebuie sa mergem pe jos 6 sau 8 ore cu o viteza de 4 km/h. Daca in timpul mersului pastram o pozitie corecta a corpului, cu umerii ridicati si capul drept, reusim in timp, sa ne fortificam si muschii abdominali.

Pentru un regim de viata echilibrat alimentatia este importanta, dar mersul pe jos ne poate ajuta la diminuarea apetitului si masei adipoase in favoarea masei musculare.

Miscarea, fie ea de orice natura (mers pe jos, fitness, aerobic, alergat) ne este folositoare la orice ora din zi: Dimineata ne ajuta sa ne punem in miscare, ne energizeaza, la pranz , putina miscare ne ajuta la indepartarea stresului, iar miscarea de seara diminuaza apetitul.

Fie ca sunteti la dieta, fie ca nu, optati pentru un stil de viata sanatos in care puteti integra cu usurinta mersul pe jos!

Ultimele comentarii
  1. sss
    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *