Brate lasate – cum sa lupti impotriva lor

Brate lasate? Nutritia si exercitiile fizice sunt cei mai buni aliati impotriva lor.

Grasimea de pe brate si pielea lasata este un aspect ce deranjeaza multe femei. Lasarea bratelor este frecventa. In timp ce unele femei se nasc cu o piele ferma, altele au pielea lasata in diferite parti ale corpului. Aceasta problema poate aparea si odata cu inaintarea in varsta, din cauza pierderii de colagen si a scaderii densitatii pielii din anumite regiuni, dar si datorita scaderii tonusului muscular.

Pielea poate avea acest aspect neplacut datorita procesului de imbatranire normala, adesea insotita de expunerea excesiva la soare, fumat, stres, greseli in alimentatie si lipsa exercitiilor fizice.

Nu exista o varsta de la care incep femeile sa aibe brate lasate, insa dupa 40 de ani sunt mai predispuse acestui fenomen. In aceasta etapa femeile au tendinta de a renunta la sport, ceea ce duce la accentuarea bratelor lasate.

brate lasate

6 obiceiuri pentru un corp tanar – pentru brate ferme

Medicii recomanda sa luam din timp masuri pentru a avea un corp tanar si brate ferme:

1. Hraneste-te in mod corespunzator, nu uita de aportul de proteine;
2. Practica activitati fizice regulate;
3. Evita expunerea excesiva la soare;
4. Tine greutatea sub control;
5. Evita fumatul;
6. Evita stresul excesiv.

Combinarea unei alimentatii sanatoase cu activitatea fizica, sunt cele mai eficiente arme impotriva bratelor lasate.

Alimente pentru a lupta impotriva bratelor lasate:
Specialistii recomanda includerea in dieta a anumitor alimente pentru apreveni deformarea bratelor:

  • fructe (in special cele bogate in vitamina C, care ajuta la reglarea productiei de colagen);
  • legume;
  • carne rosie;
  • piept de curcan;
  • peste;
  • oua;
  • branzeturi cu continut redus de grasimi;
  • iaurt;
  • cartofi dulci;
  • ovaz (bogat in siliciu, ajuta la sinteza colagenului si fermitatea pielii);
  • leguminoase (naut, fasole, linte, mazare – ajuta la sinteza colagenului si sunt esentiale pentru elasticitatea pielii);
  • seminte oleaginoase (ajuta la mentinerea pielii elastice);
  • fructe de mare (bagate in cupru, aliat excelent in formarea colagenului).

De asemenea, nu uita sa bei multa apa, si evita consumul de bauturi racoritoare, alcool, tutun, fast-food, sare si dulciuri.

Antrenorii de fitness recomanda pentru combaterea bratelor lasate exercitii cu greutati mici in numar mare de repetari. Aceste exercitii ajuta la cresterea tonusului muscular, ceea ce ii va conferi fermitate bratului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *