Care sunt beneficiile consumului de piersici

beneficii-piersiciCresterea cantitatii de fructe pe care o mananci zilnic poate fi o alegere excelenta pentru dieta ta.
Piersicile sunt o alegere sanatoasa si te pot ajuta sa iti mentii silueta sau chiar sa slabesti.

O piersica are doar 68 de calorii si contine 89 % apa. O astfel de gustare este de preferat in locul deserturilor bogate in calorii, ajutandu-te la suprimarea foamei.

Cu ajutorul persicilor putem reduce nivelul de colesterol din sange. Piersica furnizeaza 2,6 g fibre alimentare, mai mult de 10% din necesarul zilnic, si 18 mg de fitosteroli. Fibrele si fitosterolii ajuta la reducerea nivelului colesterolului. Alte surse de fibre sunt: fasolea, nucile, cerealele integrale, semintele.

Piersicile sunt fructe bogate in vitamina C, un antioxidant si un nutrient esential pentru un sistem imunitar sanatos si articulatii puternice. O piersica contine 19% din necesarul zilnic de vitamina C, 14 % din necesarul zilnic de vitamina B-3 si 11% din necesarul zilnic de vitamina A.

Piersicile sunt bogate in multe minerale vitale, cum ar fi potasiu, fluor si fier. Fierul este necesar pentru formarea celulelor rosii din sange. Fluorul este o componenta a oaselor si a dintilor si este esential pentru prevenirea cariilor dentare. Potasiul este o componenta importanta a celulelor si fluide corporale, care ajuta la reglarea ritmului cardiac si a tensiunii arteriale.

Vezi care sunt beneficiile consumului de rosii

Ultimele comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *