10 alimente pentru un abdomen plat

Vrei sa ai un abdomen plat? Fie ca este vorba de exces de greutate sau balonare, exista alimente care te avor ajuta sa iti atingi obiectivul de a avea un abdomen plat.

fenicul

Seminte de fenicul. Feniculul este o planta cu miros placut, cu flori galbele si frunze pene. Semintele de fenicul sunt foarte nutritive, contin fibre, magneziu, calciu si fier, ajutand digestia.
Le poti consuma amestecate cu alte seminte, dupa masa, pentru a ajuta stomacul sa se simta relaxat. De asemenea, le poti consuma sub forma de ceai. O lingurita de seminte intr-o cana fierbinte de apa. Lasa-le 5 minute, strecoara si apoi consuma ceaiul.

somon

Somon. Somonul este foarte bun atunci cand vine vorba de combaterea grasimii abdominale, deoarece contine omega 3 si vitamina D, acestea fiind strans legate de obezitatea abdominala.

oua

Oua. Daca doresti sa pierzi centimetrii in talie, ouale sunt o buna modalitate de a incepe ziua. Ouale contin proteine si dau satietate. Studiile au demonstrat ca pesoanele care mananca oua la micul dejun mananca mai putin in restul zilei.

ulei masline

Ulei de masline. Grasimile mononesaturate sanatoase din uleiul de masline, ar putea activa arderea grasimii. De asemenea, ajuta la reglarea nivelului de zahar din sange, care are un rol important in acumularea de grasime pe talie.

sparanghel

Sparanghel. Toate legumele verzi contin substante nutritive si sunt sarace in calorii. Sparanghelul joaca un rol important datorita efecteleor sale anti-umflare. Sursa de probiotice, sprijina dezvoltarea bacteriilor bune, mentinand echilibrul sistemului digestiv. Contine fibre solubile si insolubile care promoveaza sanatatea sistemului digestiv.

cereale integrale

Cereale integrale. Cerealele integrale, inclusiv quinoua, ovazul si graul, pot ajuta la aplatizarea abdomenului tau. Studiile au demonstrat ca persoanele care consuma mai multe cereale integrale pierd mai multa grasime abdominala decat cele care nu consuma.

banane

Banane. Desi multi oameni cred ca bananele ingrasa, ele sunt importante pentru a avea un abdomen plat. Sunt bogate in potasiu si ajuta la dezumflarea abdomenului actionand ca un diuretic natural. Fibrele solubile din banane pot ajuta la ameliorarea si prevenirea constipatiei.

iaurt grecesc

Iaurt grecesc. Iaurtul este o buna sursa de calciu, mineral care reduce productia de cortizol, hormon ce stimuleaza acumularea de grasime abdominala. Iaurtul grecesc prevede 20% din necesarul zilnc de calciu.

castraveti

Castraveti. Castravetii sunt plini de apa si saraci in calorii. Ei hidrateaza si controleaza greutatea ta. Chiar daca te simti balonata, castravetii te pot ajuta.

apa

Apa. Consumul suficient de apa ajuta la aplatizarea abdomenului. Daca vrei sa ai un abdomen plat nu trebuie sa iei in considerare doar ceea ce mananci, dar si ce bei. Apa este esentiala pentru deplasarea fibrei prin sistemul gastrointestinal si prevede constipatia.

Vrei un abdomen plat, completeaza dieta ta cu cele 10 alimente pentru aplatizarea abdomenului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *