Alimente care ard grasimena si te mentin sanatoasa

Pentru a reusi sa slabesti si sa-ti mentii o greutate normala, este important sa te orientezi spre anumite tipuri de alimente care lupta impotriva grasimii.arde-grasimea

Lactatele

Lactatale sunt bogate in vitamina D si calciu, acestea jucand un rol important in metabolism si incurajand corpul sa arda mai multa grasime ca sursa de energie.

Grasimile bune

Daca mananci tipul potrivit de grasime, poti avea un abdomen plat. Uleiurile si alte tipuri de alimente sunt bogate in acizi grasi polinesaturati. Ei cresc capacitatea organismului de a produce hormoni ce lupta impotriva grasimii.

Uleiul de masline, cel de rapita, nucile sfaramate, avocado si semintele macinate de in au asemenea proprietati benefice corpului tau.

Ceaiul

Ceaiul verde poate fi si el un bun mijloc de lupta imotriva grasimii. In cadrul unui studiu stiintific, persoanele care au baut doua sau mai multe cesti pe zi au pierdut de pana la sase ori mai multa grasime fata de cei care nu au consumat ceai verde.

Fibrele

Fibrele gasite in mere, citrice si alte fructe sunt si ele un aliat puternic impotriva grasimii. Ele se numesc fibre solubile, iar fiecare 10 grame consumate din acestea zilnic inseamna o reducere cu 3,7% a grasimii viscerale, in termen de cinci ani.

Fibrele insolubile (din fasole, alune, cereale integrale si legume) ajuta la mentinerea unei glicemii constante. Expertii recomanda consumul de cel putin 25 de grame de fibre zilnic.

Citeste si: cum sa slabesti cu placere

 

 

Ultimele comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *