6 alimente pentru o piele sanatoasa

Stiai ca alimentele afecteaza sanatatea pielii tale? Cosmeticele si tratamentele cosmetice nu sunt suficiente pentru a avea o piele mereu tanara, frumoasa si hidratata.

alimente pentru o piele frumoasa

O dieta echilibrata, bogata in alimente sanatoase este esentiala pentru o piele radianta. Iata ce alimente trebuie sa introduci in meniul tau de zi cu zi pentru a arata extraordinar:

1. Iaurt
Iaurtul este o sursa bogata in proteine si contine vitamina A, care ajuta la mentinerea frumusetii pielii. Consumul de iaurt ajuta la atenuarea cearcanelor si pastreaza un strat protector invizibil pe piele, care ajuta la protejarea de agresiunile externe. Alege iaurtul degresat, sau versiunea cu fructe si cereale pentru micul dejun.

2. Migdale
Migdalele cunt bogate in vitamina E, un antioxidant care ajuta la protejarea celulelor pielii de daunele cauzate de lumina soarelui, prevenind imbatranirea pielii si uscarea ei. O cantitate mica de migdale este suficienta pentru a mentine pilea frumoasa si bine hranita. Evita consumul excesiv de migdale deoarece sunt bogate in calorii si ti-ar putea modifica silueta.

3. Portocale
Portocalele sunt fructe bogate in vitamina C, un antioxidant ce ajuta la protejarea celulelor pielii si neutralizarea radicalilor liberi, intarzind imbatranirea si prevenirea bolilor. Vitamina C din portocale este, de asemenea, responsabila pentru producerea colagenului ce previne aparitia ridurilor. Portocalele pot si consumate sub forma de suc.

4. Sos de rosii
Sosul de rosii este o sursa concentrata de lipogen, antioxidant ce ajuta la protejarea pielii impotriva razelor ultraviolete. Bulionul asigura nu numai sanatatea pielii tale dar si sanatatea inimii tale.
Studiile arata ca pasta de tomate poate ajuta cu pana la 33%, pielea impotriva arsurilor solare.

5. Seminte de in
Semintele de in sunt o sursa bogata de acizi grasi si omega 3. Acestea ajuta la repararea pielii si la construirea membranelor celulelor flexibile. Coaja de seminte este bogata in minerale, proteine, si vitaminele A si E, prevenind imbatranirea prematura.

6. Pui
Carnea de pui contine zinc si proteine, substante esentiale pentru o piele sanatoasa. Zincul joaca un rol important in vindecarea ranilor si reduce inflamatia pielii. Consuma carne de pui fara piele, doar carnea alba, pentru a elimina din calorii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *