5 moduri de a pastra cafeaua sanatoasa

cafeaua sanatoasa
Esti o mare fana a cafelei, sau doar iti place sa o savurezi din cand in cand?
Iata si vestea buna: Cafeaua este buna pentru tine! Aceasta iti ofera plusul de energie de care ai nevoie si este incarcata de antioxidanti.

Din nefericire, multe dintre noi avem obiceiul de a transforma cafeaua sanatoasa in ceva mai putin bun.

Iata cum iti poti pastra cafeaua sanatoasa:

1. Evita cafeina dupa ora 14
Cafeina este un supliment, si este principalul motiv pentru care cafeaua ne place atat de mult. Cafeina consumata la ore tarzii poate interfera cu programul tau de somn, iar somnul “sarac” iti pune in pericol sanatatea.
Asigura-te ca sari peste cafeaua de dupa-amiaza! Adapteza-ti programul de zi cu zi astfel incat sa nu te afecteze lipsa de cafeina.

2. Adauga mai putin zahar
Zaharul este cel mai daunator! Adaugarea unei cantitati mari de zahar va “ruina”cesca ta de cafea. Zaharul contribuie la tot felul de boli, cum ar fi obezitatea si diabetul.

3. Evita indulcitorii artificialicafea buna pentru sanatate
Desi ar parea o alegere buna daca doresti mai putine calorii in cana de cafea, afla ca indulcitorii artificiali sunt la fel de daunatori, sau chiar mai daunatori decat zaharul.

4. Alege o marca de calitate, de preferinta ecologica
De obicei restaurantele si fastfood-urile servesc o cafea mai putin sanatoasa. Boabele de cafea tind sa fie puternic stropite cu pesticide, erbicide, si toxine care nu sunt destinate consumului uman. Alegeti de preferinta o marca ecologica.

5. Evitati cremele artificiale si scazute in grasimi.
Laptele pentru cafea, frisca artificiala, sunt extrem de daunatoare sanatatii, fiind prelucrate si obtinute din ingrediente nenaturale. Fugi de aceste produse! Te vei obisnui sa bei cafeaua si fara jumatate de cana de frisca!

Bucura-te de cafeaua ta sanatoasa!

Ultimele comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *