5 alimente pentru o buna energie

Castiga mai multa energie fara a consuma suplimente agresive.

energie-nutritieMarea majoritate a oamenilor traiesc o rutina plina de activitati ce le consuma energia, astfel incat ei simt nevoia sa suplimenteze cu cofeina, alcool, zahar si alte stimulente. Cu toate acestea, sa obtii energie in plus nu este greu deloc daca mananci ceea ce trebuie, daca ai obiceiuri alimentare sanatoase.

Stimuleaza-ti energia pentru a te simti minunata!

Specialistii recomanda atunci cand dorim sa fim plin de energie, sa evitam alimentele si bauturile bazate pe substante agresive, alimentele prelucrate, rafinate, deoarece acestea rezolva problema energiei pe moment, dar mai tarziu apare o oboseala chiar mai mare.

Nutritionistii recomanda cateva alimente pentru a creste nivelul de energie fara a aduce nici un prejudiciu sanatatii:

1. Painea
Painea este alimentul de baza pentru micul dejun si alte gustari atunci cand este formata din cereale integrale. Acestea aduc multe beneficii organismului tau deoarece absorbtia de carbohidrati din corpul tau va fi luata treptat, si mentine echilibrul energetic.

2. Batoanele de cereale
Batoanele de cereale sunt surse de energie stabile. Acestea sunt o optiune excelenta pentru gustatile dintre mesele principalele.

3. Stugurii
Strugurii sunt bogati in zahar natural si contin substante nutritive cum ar fi vitamina B, vitamina C, fier, calciu, potasiu. Toate aceste substante nutritive pastreaza corpul intr-o strare buna.
Strugurii sunt un bun antioxidant si imbunatatesc sistemul imunitar.

4. Fasolea
Fasolea este esentiala pentru a mentine corpul puternic zi de zi, deoarece este compusa din minerale care previn cancerul si alti daunatori.

5. Iaurtul
Iaurtul regleaza activitatea intestinului si elimina elementele rele. Contine vitamina B care ajuta la oxidarea celulelor si imbunatateste eficienta impulsurilor nervoase, fiind un aliment potrivit pentru mentinerea sistemului de aparare.

 

 

Ultimele comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *