5 alimente care par sanatoase dar nu sunt

Iata ce alimente par sanatoase dar nu sunt bune pentru a pierde in greutate si nici pentru sanatatea ta. Daca vrei sa slabesti usor, fa modificari inteligente in dieta ta. Fii atenta la alegerile tale.

Multe alimente arata bine dar contin substante daunatoare sanatatii. Odata cu procesul de industralizare alimentele au castigat zahar, sare si aditivi in exces si nu mai sunt atat de sanatoase precum crezi.

alimente ce par sanatoase

Iata 5 alimente care desi par sanatoase ele iti pot afecta sanatatea si greutatea.

1. Baton de cereale
Practice si gustoase sunt o buna sursa de fibre si dau sentimentul de satietate, insa uneori pot fi pline de grasimi, zahar si multe calorii. Cel mai bine atunci cand alegi un baton de cereale fii atenta la ceea ce scrie pe eticheta. Cea mai importanta este cantitatea de grasimi saturate prezenta pe produs. Chiar daca alegi din cele mai bune, nu este recomandat sa mananci batoane de cereale pra des, contin conservanti si cereale procesate. Opteaza pentru cerealele intregi.

2. Produsele dietetice
Daca esti la dieta si optezi pentru alimente dietetice, te inseli. Acest tipuri de alimente sunt mai degraba recomandate diabeticilor. De multe ori zaharul din produs este inlocuit de grasimi saturate si alti indulcitori.

3. Ceaiurile deja preparate si ambalate
Ceaiurile deja preparate si ambalate pot contine cantitati mari de zahar sau indulcitor, la fel si sucurile dietetice.
Unele ceaiuri sunt, de asemenea bogate in cafeina, substanta ce poate provoca insomnie si anxietate. Prepararea ceiurilor la domiciliu este cea mai buna optiune.

4. Supa la plic
Supele la plic sunt pline de aditivi chimici, coloranti si conservanti. In ciuda faptului ca sunt foarte practice nu au fibre si nici nutrienti.

5. Sosurile pentru salate
Pentru a da un gust bun salatei, nimic nu este mai bun decat un sos. Corect? Nutritionistii ne avertizeaza ca acestea au multe calorii si cantitati exesive de sare. Cel mai bine opteaza pentru condimente de casa: ulei de masline, otet, lamaie, sare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *