4 super alimente pentru un par frumos vara

Parul tau este moale si lipsit de viata? Aminteste-ti! Esti ceea ce mananci. Da stralucire parului tau in acesta vara cu cele 4 super-alimente.par frumos vara

Stim cu totii ca ceea ce mancam are un impact major asupra modului in care organismule noastre arata si se simt. Alegerile alimentare ne afecteaza pielea, unghiile si parul. De asemenea, vara parul este afectat de razele solare, care il pot lasa uscat si fara viata. Deci daca parul tau este deteriorat, si nu arata deloc bine, sau vrei sa il protejezi pe timpul verii, gandeste-te sa excluzi serurile scumpe si alte tipuri de tratamente si sa incluzi in dieta ta urmatoarele:

omega 3

1. Omega 3
O dieta bogata in Omega 3 este vitala pentru o buna sanatate. Acizii grasi esentiali sunt responsabili pentru metabolismul nostru, asigurarea sanatatii oaselor si a parului. Omega 3 reface membranele celulare de la nivelul scalpului, apoi creeaza uleiuri naturale ce nu lasa parul sa se usuce si incurajeaza cresterea sanatosa.
Daca dieta ta nu contine Omega 3 e posibil ca parul tau sa se rupa mult mai usor, sa cada, si sa ai matreata.

Pestele este o sursa execelenta de acizi grasi esentiali Omega 3, de asemnea poti consuma cereale integrale, nuci si seminte de dovelac.

fier

2. Fier
Parul nostru are nevoie in mod cosntant de elemente nutritive pentru dezvoltarea celuleor de par. Deficitul de fier din organism sau anemia duce la subtierea firului de par si caderea lui excesiva.
Iti poti lua doza necesara de fier din alimente precum: ficat de pui, legume cu frunze intunecate, stridiii.

zinc

3. Zinc
Zincul joaca un rol imens in reglarea functiilor cognitive si biologice. Este vital pentru fertilitate, un sistem imunitar puternic și, desigur, mentinerea sanatoasa a parului, pielii si unghiilor. Zincul incurajeaza reinnoirea celulelor. Lipsa de zinc in organis poate duce la pierderea parului, subtierea si ruperea parului.

Consuma carne rosie, fructe de mare, nuci si oua pentru a-ti lua doza zilnica recomandata de zinc.

vitamina c

4. Vitamina C
Vitamina C este un alt ingredient cheie pentru o sanatate optima a parului. Ea ajuta la productia de colagen si tirozina. Colagenul inconjoara si protejeaza firele de par in timp ce tirozina ajuta la mentinerea integritatii structurale a firului de par. Vitamina C este de asemnea un bun antioxidant care incurajeaza cresterea parului mai repede. Deficitul de vitamina C duce la fire despicate si rupere.

Consuma zilnic in jur de 250 mg vitamina C pe care o porti gasi in: portocale, grapefruit, capsuni, kiwi.

Tu ce faci pentru a avea un par frumos vara?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *