10 sfaturi pentru slabit de la dieteticieni

Lumea este plina de ispite nesanatoase, junk-food. Mintile si trupurile noastre raspund acestor ispite caci asa sunt costruite, insa cu un strop de vointa si putin efort poti tine greutatea sub control.

Iata cateva sfaturi de la dieteticieni pentru slabit, pentru a-ti mentine greutatea sub control:

slabit

1. Bucura-te de fast-food doar ocazional
Cu totii tanjim dupa fast-food, dar renuntarea la el nu este o idee prea buna. Evita aglomerarea poftelor, mai tarziu ai putea izbucni, ceea ce nu este indicat. Daca poftesti la mancarea fast-food, fa-ti din cand in cand acesta pofta, insa nu exagera.

2. Nu bea mai mult de un suc zilnic
Daca esti genul care bea sucuri carbogazoase, ai grija sa nu bei mai mult de unul pe zi. Incearca sa alegi variantele mai sanatoase. Inlocuieste sucul cu apa minerala.

3. Bucura-te de o pizza sanatoasa din cand in cand
Cine poate sa spuna „nu” la pizza? Dieteticienii spun ca poti manca din cand in cand o pizza, cu conditia sa alegi varianta cea mai sanatoasa. Incearca una saraca in grasimi si fara toppinguri.

4. Evita cerealele cu mai putin de 3 grame de fribre
Fibrele sunt foarte importante. Prin urmare asigura-te ca cele pe care le consumi au mai multe fibre si un continut scazut de zahar, pentru a te ajuta intr-adevar sa slabesti.

5. Creste aportul de proteine
Proteina ar trebui consumata la fiecare masa. Cele mai bune alegeri bogate in proteine sunt: ouale, zerul si soia.

6. Consuma fructe si legume
Fructele si legumele au un continut ridicat in fibre, de aceea sunt benefice pentru sanatatea si dieta ta. 

7. Limiteaza consumul alcoolului
Daca iti place alcoolul ar trebui sa stii ca acesta intr-adevar ingrasa. Limiteaza consumul de alcool. Consuma odata pe saptamana si nu mai mult de 2 – 3 pahare.

8. Ceai sau cafea dupa cina
Daca bei ceai sau cafea dupa cina, aceasta va reduce pofta de mancare. Multora dintre noi li se face foame in timpul noptii, ceaiul sau cafeau baute dupa cina vor preveni preveni foamea si consumarea unor gustari nesanatoase.

9. Legume sau fructe inainte de cina
Legumele si fructele inainte de cina te ajuta sa eviti alegerile alimentare nesanatoase. Atunci cand iti este foarte foame tinzi sa faci cele mai proaste alegeri alimentare. Legumele si fructele pot controla foamea, te ajuta sa slabesti.

10. Incearca 4 culori la fiecare masa
Intotdeauna este bine sa ai 4 culori la masa, in diferite produse alimentare. Acest lucru te va ajuta sa ai un regim alimentar echilibrat si sanatos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *