Cum trebuie sa dormi ca sa slabesti

Vrei sa slabesti? Somnul te poate ajuta. 

Studiile au demonstrat ca somnul insuficient este legat de cresterea in greutate, perturband echilibrul hormonilor ce regleaza apetitul si metabolizeaza alimentele.

somn pentru slabit

sursa: hipandhealthy.com

Un nou studiu realizat la University of Chicago arata ca persoanele care se culca mai devreme si se trezesc mai tarziu, slabesc mai usor si controleaza mult mai bine obiceiurile alimentare nesanatoase.

Daca dormi putin este posibil ca pofta ta de alimente nesanatoase sa fie mai mare. Atunci cand esti neodihnit pofta de alimente dulci sau sarate este mai mare, si de aici si pericolul de a te ingrasa.

Nu trebuie sa dormi foarte mult. O prelungire a somnului cu circa 90 de minute te poate ajuta sa elimini excesele alimentare, sa slabesti.

Studiul a fost realizat pe 10 supraponderali cu varste cuprinse intre 21 si 40 de ani. Acestia dormeau 6 ore si jumatate pe noapte, si au fost rugati sa-si mareasca programul de somn. Rezultatele au aratat ca cei care au dormit mai mult cu 90 de minute au prezentat o scadere de 14 % a poftei de mancare in general, si o scadere de 62% a poftei de mancaruri nesanatoase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *