Cum sa slabesti usor 1 kg – trucuri simple

Daca mai ai de slabit foarte putin pana la greutatea ideala, atunci urmeaza cateva trucuri simple care te ajuta sa slabesti rapid 1 kg.

Stiai ca 1kg de grasime reprezinta aproximativ 7700 de calorii? Aceasta inseamna ca daca vrei sa slabesti 1 kg trebuie sa ai activitati fizice care sa arda 7700 de calorii sau sa faci schimbari alimentare.

slabeste usor

Daca doresti sa slabesti 1 kg in 15 zile este necesar sa arzi 500 de calorii in plus pe zi. Aceeasta o poti face arzand 200 de calorii mergand pe jos, si inca alte 300 de calorii le poti reduce prin alimentatie (refuza o prajitura).
Pentru cele care isi doresc sa slabeasca 1 kg intr-o saptamana se recomanda scaderea caloriilor cu 256 pe zi, ceea ce nu este greu deloc.

Mai jos ai cateva sfaturi pentru arderea rapida si usoara a caloriilor. Introdu aceste activitati in rutina ta zilnica si vei vedea rezultatele.
Ideal este sa combini sfaturile de mai jos, si sa le schimbi zilnic. Nu trebuie sa reduci in fiecare zi din mancarea ta. De asemnea, iti poti lua pauza si de la alte activitati, implementand altele.

40 de sfaturi care te vor ajuta sa slabesti 1 kg intr-o luna sau in mai putin de o luna

  • Produse alimentare 

alimentatie labit
1. Mananca un fruct inainte de masa de pranz si unul inainte de cina. Cercetarile au arata ca daca mananci un fruct inainte de masa cu 15 minute, masa ta poate sa contina cu pana la 187 mai putine calorii. Acest lucru datoranduse tendintei de a manca mai putin la masa principala.
2. Ai obiceiul de a manca pizza la sfarsit de saptamana? Sterge acest obicei din rutina ta si dupa o luna vei vedea rezultatele.
3. Redu cantitatea de ulei pe care o pui in salate. Acesta este sanatos, dar contine si foarte multe calorii.
4. Redu mesele de tip fast-food. Rezultatele vor fi vizibile peste o luna.
5. Daca obisnuiesti sa bei sucuri carbogazoase zilnic, indicat este sa le reduci la o data pe saptamana sau chiar sa le scoti din alimentatia ta. Acestea contin foarte mult zahar, deci foarte multe calorii.
6. Uita de ciocolata si de obiceiul de a manca in fiecare zi.
7. Bea cafeaua fara zahar cel putin o luna, si vei vedea rezultatele.
8. Renunta la cartofii prajiti. Daca iti plac cartofi,i prepara-i la cuptor sau fierti.
9. Nu adauga branaza la orice fel de mancare. Aceasta este bogata in grasimi.
10. Renunta la produsele de patiserie mancate zi de zi. Cu cat mai rar cu atat mai bine.

  • Activitate fizica ce te ajuta sa albesti 1 kg

activitate fizica slabit

11. Plimbare zilnica usoara timp de o ora.
12. Ritm rapid de mers in fiecare zi timp de 15 minute.
13. Alergat zilnic 25 de minute.
25. Joaca basket zi de zi aproximativ 50 de minute, timp de 15 zile.
26. Ia lectii de box zi de zi aproximativ 50 de minute, timp de 15 zile.
27. Cursuri de aerobic de luni pana vineri, aproximativ o ora.
28. Mergi pe scari in sus si in jos aproximativ o ora pe zi timp de 15 zile.
29. Inoata o ora pe zi timp de 15 zile.
30. Mergi cu bicicleta zilnic cate o ora timp de 1 luna.

  • Obiceiuri sanatoase pe care le poti adopta pentru a slabi

Mai jos sunt activitati care te vor ajuta sa arzi 250 de calorii pentru atingerea scopului tau.  Desigur trebuie sa fie asociate cu o activitate fizica si un regim alimentar echilibrat.

31. Plimba cainele timp de 1 ora si poti piere aproximativ 300 de calorii.
32. Mergi pe jos la serviciu.
33. Distreaza-te in timp ce faci miscare: mergi pe role, pe patine timp de 50 de minute pe zi.
34. Fa curatenie in casa timp de 1 ora si poti pierde 250 de calorii.
35. Locuiesti la bloc? Rnunta sa mai urci cu liftul, urca scarile pe jos.
36. Un tur de o ora prin magazine poate arede aproximativ 250 de calorii.
37. O ora de echitatie arde 260 de calorii.
38. Joaca bowling aproximativ 1 ora si jumatate si vei arde 260 de calorii.
39. O ora de sex arde 200 de calorii.
40. Spalatul vaselor timp de o ora dupa micul dejun si o ora dupa cina arde aproximativ 300 de calorii, ajutandu-te astfel sa slabesti

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *