Cum sa slabesti fara dieta

Sa stii exact ce mananci analizand eticheta produselor alimentare este o modalitate de a manca bine, si de a pierde in greutate.

In cursa pentru un corp perfect, multe femei se supun dietelor drastice. Cu toate acestea, dieta drastica priveaza placera de a savura mancarea ce iti place. Dieta –  poate fi un cuvant infricosator, dar iata 5 sfaturi care te vor ajuta sa pierzi in greutate fara a recurge la diete daunatoare.

slabeste fara dieta

1. Mananca mai des
Potrivit expertilor, mesele dese ajuta la pierderea in greutate. Mananca la interval de 3 ore, fara sa exagerezi. Apeleaza la alimente sanatoase cum ar fi fructele, legumele si cerealele.

Important este sa te asiguri ca masa ta contine si proteine. Proteinele se digera mai greu, prin urmare, ofera o mai mare satietate, foamea va interveni mai greu. Carnea rosie, pestele, ouale si produsele lactate sunt cateva dintre alimentele bogate in proteine.

2. Fii atenta la etichete
Fii atenta la etichetele produselor alimentare. Invata sa le citesti, sa le intelegi. Acest lucru te poate ajuta enorma la slabit, deoarece anumite alimente de care stii ca sunt sanatoase, in anumite situatii pot fi pline de zahar si grasimi, sau alte substante nedorite.
Iaurtul, spre exemplu, este un aliment sanatos, dar in anumite variante acesta poate contine zahar, ceea ce poate fi daunator pentru sanatate si silueta ta. Asa ca… inante de a cumpara orice produs alimentar, aminteste-ti sa citesti cu atentie eticheta produsului, si sa te feresti de substantele daunatoare.

3. Uita-te la ceea ce mananci
Conform studiilor publicate in revista Science Daily atunci cand esti atenta la alimentele nesanatoase pe care le mananci, atunci poti controla cantitatea mancata. Simplul fapt de a te concentra pe ceea ce mananci te face sa te simti satula mai repede. De asemneaa, acest studiu se aplica si pe alimentele sanatoase.

4. Nu sari peste mese
Stii deja ca saritul peste mese nu este sanatos si nu contribuie la pierderea in grutate. Acest lucru se datoreaza faptului ca sarind peste o masa, ai tendinta de a supra-consuma alimente bogate in carbohidrati si amidon, si sa lasi deoparte legumele si alimentele bogate in proteine.
Mai mult de atat, cercetarile arata ca inceperea unei mese cu alimente bogate in carbohidrati si amidon, conduce la un consum mai mare de calorii, spre deosebire de mesele care incep cu fructe sau legume.

5. Nu te uita la alimentele nesanatoase
Cercetatorii de la Universitatea din Califormia de sud au aratat ca vizualizarea alimentelor nesanatoase, bogate in calorii, cum af pizza, prajituri, stimuleaza pofta de mancare si dorinta pentru astfel de alimente creste foarte mult, facandu-ti-se foame. Deci uita de bomboane sau fast-food si mergi la piata pentru a-ti achizitiona alimente sanatoase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *